Κατακόρυφη άνοδο σημείωσαν οι πωλήσεις των sex toys την περίοδο της πανδημίας. Οι αγορές ερωτικών βοηθημάτων αυξήθηκαν όχι μόνο από μοναχικούς, αλλά και πολλά ζευγάρια, που είδαν την καραντίνα και τον εγκλεισμό ως μια ευκαιρία να εξερευνήσουν την πιο «πικάντικη» πλευρά τους.

Πλαστικές κούκλες και δονητές εξακολουθούν και σήμερα να να έχουν ζήτηση online, όπως και τα σκευάσματα για την αντιμετώπιση της στυτικής δυσλειτουργίας.

Μπορεί η καραντίνα να πλήττει την πλειονότητα των ελληνικών επιχειρήσεων, ωστόσο υπάρχει και μια μερίδα που φαίνεται πως καταφέρνει να αναπτυχθεί μέσα στην κρίση του κορωνοϊού – τα sex shops.

Ειδικά για τα ζευγάρια –νόμιμα ή παράνομα– που δεν μένουν μαζί τις ημέρες της καραντίνας, η τεχνολογία έρχεται να βοηθήσει με ηλεκτρονικούς on line δονητές που χρησιμοποιεί το ζευγάρι ταυτόχρονα. Ο άνδρας ενεργοποιεί τον δονητή, ορίζει την ένταση και τον ρυθμό και η γυναίκα, απολαμβάνει. Δεν είναι τυχαίο που αυτό το προϊόν, το γνωστό με την επωνυμία Lovense – Lush, είναι και το πρώτο σε πωλήσεις παρά την υψηλή του τιμή, σε σχέση με τα συμβατικά προϊόντα.

Πρώτη κατηγορία σε πωλήσεις αυτή την περίοδο είναι οι ασύρματοι δονητές, ακολουθούν οι κλασικοί δονητές (+ 100%) και τα ανδρικά αυνανιστήρια (+80%). Αναλυτικά ακολουθεί λίστα με τα πρώτα σε ζήτηση προϊόντα από τους Έλληνες καταναλωτές:

Ασύρματοι δονητές: +200%

Κλασικοί δονητές: +100%

Ανδρικά αυνανιστήρια: +80%

Πρωκτικά αξεσουάρ: +80%

Χειροπέδες: +50%