Το καλύτερο Σαββατοκύριακο για το αμερικανικό box office από το λανσάρισμα της ταινίας Barbie πέρυσι έκανε το Inside Out 2 της Pixar, που ξεπέρασε τις προσδοκίες και «ταρακούνησε» την κατά τα άλλα άτονη αμερικανική και διεθνή κινηματογραφική σκηνή.

Σε επίπεδο ΗΠΑ, το Inside Out -ή Τα μυαλά που κουβαλάς 2 στον ελληνικό τίτλο- είναι η πρώτη ταινία του 2024 που άγγιξε τα 100 εκατ. δολάρια στο πρώτο του σαββατοκύρια και συγκεκριμένα υπολογίζεται πως έφτασε τα 155 εκατ. δολάρια, πάνω από το Dune: Part 2. Συγκριτικά, η Barbie πέρυσι τον Ιούλιο είχε σπάσει τα κοντέρ, συγκεντρώνοντας το πρώτο Σαββατοκύριακο 162 εκατ.

Σύμφωνα άλλωστε με εκτιμήσεις της Disney και της εταιρείας αναλύσεων Comscore, η νέα ταινία κατέκτησε τη δεύτερη θέση ανάμεσα στα μεγαλύτερα εναρκτήρια τριήμερα για κινούμενα σχέδια στις ΗΠΑ μετά το Incredibles 2 του 2018.

Σε διεθνές επίπεδο, πρόκειται για το καλύτερο πρώτο Σαββατοκύριακο για ταινία κινουμένων σχεδίων στην ιστορία -βάσει της τρέχουσας ισοτιμίας- ξεπερνώντας το Frozen 2. Σύμφωνα μάλιστα με το Variety, σε μικρότερες αγορές, όπως σε Κολομβία, Τουρκία και Παραγουάη επρόκειτο για την καλύτερη έναρξη όλων των εποχών, ενώ στην Ελλάδα έχει μπει στην κορυφαία πεντάδα.

Σάρωσε η Pixar με το Inside Out 2 – Ξύπνησε από τον λήθαργο το αμερικανικό box office-1

Οι επιδόσεις της ταινίας δεν αποτελούν νίκη μόνο για τους κινηματογράφους, οι οποίοι περίμεναν νευρικά να ξεκινήσει μια κακή θερινή σεζόν. Πρόκειται επίσης για θρίαμβο της Pixar, η οποία τα τελευταία χρόνια δυσκολεύεται στο box office, καθώς αρκετές ταινίες, όπως το Turning Red, το Soul και το Luca άρχισαν να μπαίνουν κατευθείαν στο Disney+ από την πανδημία κι έπειτα.

Βέβαια, ο επικεφαλής της Pixar Pete Docter, ο οποίος σκηνοθέτησε και το πρώτο Inside Out του 2015, υποστήριξε ότι οι συνήθειες της πανδημίας «εκπαίδευσαν» το κοινό να βλέπει τις ταινίες αυτές στο σπίτι.

Τώρα, η σκυτάλη θα περάσει στο «Deadpool & Wolverine», τη μοναδική και πολυαναμενόμενη ταινία Marvel αυτού του καλοκαιριού, η οποία αναμένεται να ενθουσιάσει το κοινό. «Εξ αρχής λεγόταν ότι η ιστορία του καλοκαιριού θα είναι πώς η Pixar (μέσω του Inside Out 2) και η Marvel (Deadpool & Wolverine) ανέκαμψαν», δήλωσε στο CNN ο Daniel Loria, υψηλόβαθμο στέλεχος της Box Office Pro, η οποία συλλέγει δεδομένα από χιλιάδες κινηματογράφους στις ΗΠΑ

Διαβάστε ακόμη