Παρά το γεγονός πως η Σκουντερία άρχισε την εφετινή σεζόν της Φόρμουλα 1 με τους καλύτερους οιωνούς, κερδίζοντας τους δύο εκ των τριών πρώτων αγώνων, η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη. Η ιταλική ομάδα – «θρύλος» του μηχανοκίνητου αθλητισμού «είδε» το πρωτάθλημα να… γλιστρά μέσα από τα χέρια της και αυτό είχε ως αποτέλεσμα ο Μαξ Φερστάπεν να κατακτήσει τον δεύτερο διαδοχικό του παγκόσμιο τίτλο.

Κατά τη διάρκεια της σεζόν, ασκήθηκε έντονη κριτική προς τη Φεράρι και τους πιλότους της, με τον Σαρλ Λεκλέρκ να αποσαφηνίζει πως «δεν δίδω σημασία στην κριτική που μάς κάνουν. Αισθάνομαι σίγουρος πως τους προηγούμενους μήνες επικρατούσε αρκετή αρνητικότητα, όμως, δεν πιστεύω πως πρέπει να επικεντρωθούμε σε κάτι τέτοιο.

Δεν μας βοηθά, πρέπει να εστιάσουμε μόνο στους εαυτούς μας. Από ένα σημείο και ύστερα, απλώς το συνηθίζεις και προχωράς. Δεν μού αρέσει να αναλώνομαι σε ό,τι λένε για εμάς».

Προσθέτως, ο Μονεγάσκος εντόπισε τον τρόπο με τον οποίο η Φεράρι πρέπει να λειτουργεί, προκειμένου να επιστρέψει στην κορυφή.

«Δεν πρέπει να μάς απασχολεί όσα λένε τρίτοι. Όταν κάτι πάει λάθος, ο κόσμος μάς ασκεί κριτική, πολλές φορές δίχως λόγο. Η Φόρμουλα 1 είναι ένα ιδιαίτερα πολύπλοκο σπορ και είναι πολύ δύσκολο να καταλάβεις τι ακριβώς συμβαίνει και για ποιον λόγο, εκτός αν είσαι μέρος της. Για αυτό, δεν πρέπει να μάς τρελαίνει αυτή η κατάσταση. Όσον αφορά το εσωτερικό της ομάδας, οφείλουμε να είμαστε ειλικρινείς μεταξύ μας και να χτίσουμε το μέλλον μας».

Για τον Λεκλέρκ, ο στόχος για το 2023 είναι να κερδίσει τον τίτλο στο πρωτάθλημα οδηγών. Ο μόνος εφετινός στόχος που έχει απομείνει στο ιταλικό «στρατόπεδο», συνοψίζεται στην εξασφάλιση της 2ης θέσης στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, με τη διαφορά από τη Μερσέντες να ανέρχεται στους 40 βαθμούς.

Διαβάστε ακόμη: