Κυρίαρχη του παιχνιδιού στον «πόλεμο» των χρωματιστών τιμολογίων αναδεικνύεται η ΔΕΗ καθώς ο συνολικός αριθμός πελατών που προσέλκυσαν οι εναλλακτικοί πάροχοι στο πρώτο εξάμηνο του 2024 ανήλθε σε μόλις 24.000.
Πρόκειται για αριθμό που σύμφωνα με την ιστοσελίδα σύγκρισης τιμών allazorevma που επεξεργάστηκε τις μηνιαίες αναφορές της ΡΑΑΕΥ ήταν μικρότερος από όλες τις προηγούμενες χρονιές, με την ΔΕΗ να διατηρεί ακλόνητη την παρουσία της στην αγορά δελεάζοντας με την εμπορική πολιτική και το ισχυρό brand της τους καταναλωτές.
Παρά το γεγονός ότι ο αριθμός των μετρητών που εκπροσωπεί στην Χαμηλή Τάση μειώθηκε ελαφρά (-3.200) το μερίδιο αγοράς της ΔΕΗ έμεινε πρακτικά σταθερό. Στον αντίποδα, η Elpedison είχε απώλειες (-3.600), η Protergia κατάφερε να προσελκύσει τους τελευταίους δύο μήνες τους καταναλωτές και κατέγραψε αύξηση μετρητών (+7.000) ενώ ο Ήρων είχε επίσης μείωση (-3.500).
Σε θετική τροχιά κινήθηκαν οι εταιρείες αερίου με την Zeniθ να ενισχύει το πελατολόγιό της με 23.000 πελάτες και το Φυσικό Αέριο που έκανε θόρυβο με την εμπορική πολιτική των σταθερών τιμολογίων με 5.000 πελάτες. Όπως παρατηρεί η ιστοσελίδα, η Volton έχει μετά από καιρό θετικό αφήγημα (+3.500) όπως αντίστοιχα και οι μικροί παίκτες της αγοράς: η Elin (+1.300) και η We Energy (+700).
Τα στοιχεία αποδεικνύουν το μειωμένο ανταγωνισμό έναντι του κυρίαρχου παίκτη της αγοράς, με την allazorevma να σημειώνει ότι το επίπεδο του ανταγωνισμού, όπως μετριέται από τον Herfindahl Hirschman Index (σε αριθμό μετρητών) είναι στο 0,53 που αντιστοιχεί σε αγορά με χαρακτηριστικά δυοπωλίου στην αγορά.
Με βάση τις αναφορές της Ρυθμιστικής Αρχής (ΡΑΑΕΥ) το τελευταίο δωδεκάμηνο (από 30/6/23 έως 30/6/24), παρατηρείται διατήρηση της δεσπόζουσας θέσης της ΔΕΗ στην Χαμηλή Τάση, με την Επιχείρηση να ελέγχει το 72,12% των μετρητών στις 30 Ιουνίου έναντι 72,85% το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Η ΔΕΗ είχε 5.560.649 πελάτες στην Χαμηλή Τάση το πρώτο εξάμηνο που ήταν 33.500 λιγότεροι από πέρσι.
Σημαντικά ενισχυμένη εμφανίζεται η Ζενίθ με 40.000 αριθμό νέων πελατών, η nrg με 17.200 και το Φυσικό Αέριο με 17.000.
Ο Ήρων ακολούθησε με 3.750 ενώ ο Πάροχος Καθολικής Υπηρεσίας έχασε μόλις 6.400 καταναλωτές στο δωδεκάμηνο, παραμένοντας στην 7η θέση της ιεραρχίας.
Ο μεγαλύτερος σε αριθμό μετρητών εναλλακτικός πάροχος είναι η Protergia. Μέσα στο δωδεκάμηνο, οι μετρητές που εκπροσωπεί αυξήθηκαν ελαφρά (+1.100).
Απώλειες στο 12μηνο είχαν η Volton (-1.300), η Elpedison (-3.700) και η Volterra (-3.000) που ανήκει πλέον στον όμιλο της Metlen.
Οι δύο μικροί της αγοράς αντίθετα έδωσαν σημεία ζωής: Elin και We Energy με αύξηση περίπου 1.000 μετρητών ο καθένας.
Διαβάστε ακόμη:
- Κάλλιο: Ποιο είναι το βυθισμένο χωριό που αποκαλύφθηκε στη λίμνη του Μόρνου
- Πάβελ Ντούροφ: Ο μυστηριώδης Ρώσος ιδιοκτήτης του Telegram με τα 100 βιολογικά παιδιά
- Mariah Carey: Πέθανε η μητέρα και η αδερφή της την ίδια μέρα
- Οι διοικήσεις των 4 συστημικών τραπεζών μοιράζουν εκατομμύρια σε μισθούς και μπόνους