Η Rakuten Viber ανακοινώνει σήμερα μια σειρά από νέες λειτουργίες, σχεδιασμένες να διευκολύνουν τους χρήστες στην Ελλάδα να ανακαλύπτουν και να επικοινωνούν με μικρές επιχειρήσεις, μέσα από την εφαρμογή. Οι νέες αυτές δυνατότητες εντάσσονται στο πλαίσιο των Επαγγελματικών Λογαριασμών του Viber, που επιτρέπουν στους μικρομεσαίους επιχειρηματίες να διατηρούν μία επαγγελματική παρουσία στην πλατφόρμα και να προβάλλουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους.

Οι νέες λειτουργίες περιλαμβάνουν:

Αναζήτηση με βάση την Τοποθεσία: Οι χρήστες μπορούν να αναζητούν επαγγελματικά προφίλ είτε με το όνομα της επιχείρησης είτε μέσω κατηγορίας, απευθείας μέσα από την εφαρμογή. Τα αποτελέσματα είναι προσαρμοσμένα στην τοποθεσία του χρήστη, εμφανίζοντας αποκλειστικά επιχειρήσεις που εδρεύουν στην Ελλάδα. Η δυνατότητα αυτή βοηθά στην εύκολη ανακάλυψη τοπικών επιχειρήσεων που έχουν παρουσία στο Viber.

Επαγγελματικές Κλήσεις: Οι επιχειρήσεις μπορούν πλέον να επιτρέπουν στους πελάτες να τις καλούν απευθείας μέσω του Viber, ακόμη κι αν δεν διαθέτουν τον αριθμό τηλεφώνου του ιδιοκτήτη. Οι Επαγγελματικές Κλήσεις δίνουν τη δυνατότητα για φωνητικές ή και βιντεοκλήσεις μέσω του Επαγγελματικού Λογαριασμού, με απόλυτη ασφάλεια και προστασία της ιδιωτικότητας, καθώς εμφανίζονται μόνο το όνομα και το λογότυπο της επιχείρησης – ποτέ ο προσωπικός αριθμός.

Οι νέες λειτουργίες έρχονται να ενισχύσουν περαιτέρω τους Επαγγελματικούς Λογαριασμούς για μικρές τοπικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα, τους οποίους η Rakuten Viber παρουσίασε για πρώτη φορά το 2024.

«Αυτές οι νέες δυνατότητες επιτρέπουν στους χρήστες στην Ελλάδα να βρίσκουν πιο γρήγορα σχετικές επιχειρήσεις και να συνδέονται μαζί τους με τον πιο απλό και ασφαλή τρόπο», δηλώνει ο Ritesh Shah, GM FinTech & VP of Business Solutions της Rakuten Viber.

«Αποτελούν μέρος της στρατηγικής μας να μετατρέψουμε το Viber σε ένα super app – τόσο για τους χρήστες όσο και για τις επιχειρήσεις. Με αυτά τα εργαλεία, ενδυναμώνουμε την πλατφόρμα μας και στηρίζουμε έμπρακτα τις μικρές τοπικές επιχειρήσεις».

Διαβάστε ακόμη: