Την είσοδο τους στον κόσμο του metaverse ετοιμάζουν τα McDonald’s, τα οποία υπέβαλαν μια σειρά εμπορικών αιτημάτων στις αμερικανικές υπηρεσίες, με στόχο το άνοιγμα του πρώτου ψηφιακού καταστήματος.
Η αλυσίδα γρήγορου φαγητού, με αυτό τον τρόπο, εντάσσεται στη μακρά λίστα των επιχειρήσεων, οι οποίες επιθυμούν να αποτελέσουν τμήμα της τρίτης γενιάς ίντερνετ (Web 3.0), το οποίο περιλαμβάνει και την εικονική πραγματικότητα.
Μεταξύ άλλων, τα αιτήματα αφορούν:
- ψηφιακά προϊόντα τροφίμων και μη αλκοολούχων ποτών
- NFTs
- ψηφιακό κατάστημα με δυνατότητα κατ’ οίκον παράδοσης των προϊόντων
- ψηφιακές υπηρεσίες διασκέδασης
Όλα τα παραπάνω, σύμφωνα με το σκεπτικό της εταιρείας, θα προστατεύσουν τα πνευματικά δικαιώματα των McDonald’s στο metaverse, έχοντας τη δυνατότητα πώλησης λαχταριστών μπέργκερ τόσο στον ψηφιακό όσο και στον πραγματικό κόσμο.
Υπενθυμίζεται ότι αντίστοιχες κινήσεις έχουν δρομολογήσει κι άλλες εταιρείες – κολοσσοί, όπως η Nike, η Gucci, η Microsoft και η Crocs.