Η Porsche Taycan Turbo S είναι το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που σημείωσε νέο ρεκόρ γύρου στη θρυλική πίστα του Νίρμπουργκρινγκ 20,8 χλμ. χλμ. βελτιώνοντας το ρεκόρ της Tesla κατά 2 δευτ. Έτσι η Porsche ξαναπαίρνει τον θρόνο στο Νίρμπουργκριν.
Τις τελευταίες ημέρες, το Taycan Turbo S που οδηγούσε ο Λαρς Κερν στα 20,8 χλμ. της Πράσινης Κόλασης (όπως έχει χαρακτηρίσει την πίστα του Νίρμπουργκρινγκ ο Τζάκι Στιούαρτ λόγω της βλάστησης και των πολλών δένδρων) σε 7 λεπτά και 33 δευτερόλεπτα, ξεπερνώντας το ρεκόρ που είχε καταγράψει προηγουμένως το Tesla Model S Plaid κατά δύο δευτερόλεπτα.
Αυτή είναι μια νέα πρώτη «μάχη» μεταξύ των ηλεκτρικών υπεραυτοκίνητων μαζικής παραγωγής. Για το Taycan αυτή είναι μια επιστροφή στην κορυφή καθώς το 2019 με την ψυχεδελική σε εμφάνιση Taycan με τον Λαρς Κερν στο τιμόνι είχε σημειώσει νέο ρεκόρ γύρου με χρόνο 7 λεπτά και 42 δευτ. ακριβώς.
Η Tesla το προσπέρασε το 2021, ενώ τώρα υπάρχει ένα νέο ρεκόρ από την Taycan Turbo S -που είναι η πιο πρόσφατη έκδοση του μοντέλου με 625 ίππους- με το μυστικό του οποίου βρίσκεται στο πακέτο Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) και θα είναι διαθέσιμο από τη νέα χρονιά. Πρόκειται για ένα κιτ που περιλαμβάνει ουσιαστική αναβάθμιση σε Porsche 4D Chassis Control, ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών και ελαστικά Pirelli P Zero Corsa.
Για λόγους ασφαλείας, η Porsche Taycan Turbo S ήταν επίσης εξοπλισμένη με αγωνιστικά καθίσματα και roll bars, διατηρώντας παράλληλα το βάρος του μοντέλου που υπάρχει στα επίσημα χαρτιά.
Το ρεκόρ της Porsche Taycan Turbo S, ωστόσο, δεν αντιπροσωπεύει το απόλυτο ρεκόρ μεταξύ των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Στην πραγματικότητα, πρέπει να λάβουμε υπόψη τους χρόνους γύρων που καταγράφηκαν από το NIO EP9 (μόνο 16 αυτοκίνητα limited edition) και το Volkswagen ID.R. Εξοπλισμένο με τέσσερις ηλεκτροκινητήρες με συνολικά 1.360 ίππους, το κινέζικο supercar σταμάτησε το ρολόι στο 6:45,90 τον Μάιο του 2017, για να νικηθεί από το ID.R τον Ιούνιο του 2019 με χρόνο 6:05.336.