Ο ερχομός της «Μπάρμπαρα» έντυσε τη χώρα στα λευκά, κάτι όχι και τόσο συνηθισμένο-πλην εξαιρέσεων- για την περισσότερο καλοκαιρινή Ελλάδα.

Χιόνι λοιπόν που αποτελεί μια πρόκληση για μικρούς και μεγάλους, ενώ η χαρά των φίλων των χειμερινών σπορ, που δε χάνουν ευκαιρία. Για άλλους, το χιόνι είναι ,μια συνηθισμένη υπόθεση. Όπως για τον 75χρονο πλέον με καρδιά μικρού παιδιού Βάλτερ Ρερλ, δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι, που «παίζει» στα χιόνια, οδηγώντας το νέο θηρίο της Porsche, την 911 Dakar. Ένα μοντέλο που «χτυπάει» κατευθείαν στην καρδιά των φίλων της περιπέτειας, που όμως δεν αλλάζουν με τίποτα τη σιλουέτα της 911. Εδώ που τα λέμε όταν «μιλάμε» για Porsche, η 911 είναι το εμβληματικό μοντέλο της γερμανικής εταιρίας.

Η 911 Dakar με 161 χλστ. απόσταση από το έδαφος και το ειδικό για μεταφορά εξοπλισμού 75 κιλών στο Porsche rooftransport system, φέρει επίπεδο 6κύλινδρο 3λιτρο μοτέρ twin-turbo μοτέρ 480 ίππων με ροπή 570 Nm, με αναλογία ίππων/λίτρο, 161/λίτρο.Μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων η ισχύς μεταδίδεται και στους δύο άξονες. Και από επιδόσεις; Η τελική ταχύτητα βρίσκεται στα 240 χλμ./ώρα, ενώ για την επιτάχυνση 0-100 ο χρόνος είναι 3,4 δευτ. H 911 Dakar θα είναι περιορισμένης παραγωγής, μόνο 2.500 μονάδες και όπως έλεγε ο ΦέριΠόρσε, η 911 είναι ένα αυτοκίνητο με το οποίο από το ράλι Σαφάρι συμμετέχεις στις 24Ώρες του Λε Μαν, μετά πηγαίνεις στο θέατρο και μετά οδηγείς στους δρόμους της Νέας Υόρκης.

Τελικά εάν το καλοσκεφτείς, ίσως να μην υπάρχει άλλο μοντέλο που στην εξέλιξη των ιδεών στο πέρασμα των χρόνων, παραμένει στην κορυφή και στην καρδιά των realsportsmen.Να σημειωθεί ότι η 911 Dakar, είναι εμπνευσμένη από τις επιτυχίες της στην πιο σκληρή περιπέτεια ανθρώπων και μηχανών, όπου με τους Μετς-Λεμουάν κέρδισαν το 1984 και 1986 .

Διαβάστε ακόμη: