Επειδή όσο περνάει ο χρόνος τα πράγματα αρχίζουν να ξεδιαλύνουν, με μεγάλη έκπληξη αντιληφθήκαμε ότι από την επιτελική σύσκεψη της κυβέρνησης την περασμένη Κυριακή που αφορούσε στην προετοιμασία για την αντιμετώπιση της επικείμενης χιονοθύελλας, υπό τον υπουργό Πολιτικής Προστασίας κ. Χρ. Στυλιανίδη, απουσίαζαν ο Υπουργός Μεταφορών και Υποδομών κ. Κ. Καραμανλής και ο Υφυπουργός κ. Γ. Καραγιάννης!!!
Όπως καθίσταται σαφές και αξιοπρόσεκτο, για πρώτη φορά ιστορικά, η ηγεσία του Υπ. Μεταφορών και Δημοσίων Έργων, που έχει υπό την αιγίδα και αρμοδιότητα της τις οδικές αρτηρίες και τις συγκοινωνίες, δεν εκλήθη!!!
Κάποιος τους «έκοψε» από την σύσκεψη του Επιτελικού Κράτους, για λόγους που απαιτείται από τον «εισαγόμενο» Χρ. Στυλιανίδη, του νταραβεριού με Μαργαρίτη Σχοινά και Πιστιόλα και των ραντεβού στα καφέ του Κολωνακίου, της Βουκουρεστίου και πέριξ της Πλ. Συντάγματος, να εξηγήσει στον Τύπο και την κοινωνία!
Όπως επίσης κάποιος θα πρέπει να αιτιολογήσει την απόφαση του Επιτελικού Κράτους, υπό τον Χρ. Στυλιανίδη, να επιτρέψει την κυκλοφορία στην Αττική οδό για τις νταλίκες και τα φορτηγά!
Όταν την ίδια στιγμή είχε απαγορευτεί η κυκλοφορία τους σε άλλους οδικούς άξονες, όπως η Εθνική οδός την οποία διαχειρίζεται η ανταγωνιστικών συμφερόντων «Νέα Οδός»!
Στην ουσία, κάτω από τον σκόπιμο αποκλεισμό των αρμοδίων και έμπειρων υπουργών Μεταφορών και Υποδομών, μεθοδεύτηκε να στραφούν οι νταλίκες και τα φορτηγά στην Αττική οδό, όπου με μαθηματική ακρίβεια ήταν βέβαιο ότι θα δίπλωναν στον πάγο και θα έκοβαν την κυκλοφορία προκαλώντας συμφόρηση! Όπως και έγινε!!!
Και οι πληροφορίες λένε πως κατά τη διάρκεια της σύσκεψης της Κυριακής όταν ο Χρ. Στυλιανίδης ρωτήθηκε αν συμφωνεί να μην επιτραπεί η κυκλοφορία των φορτηγών και των νταλικών στην Αττική οδό, φέρεται να διαφώνησε λέγοντας πως δεν μπορεί να διακοπεί η ροή της «διατροφικής αλυσίδας»!!!
Επί του προκειμένου βεβαίως ο Χρ. Στυλιανίδης, για να μεταθέσει τις ευθύνες, θα επιδείξει το ΦΕΚ σύμφωνα με το οποίο αρμόδια για την κυκλοφορία είναι η Τροχαία, στην προκειμένη περίπτωση της Αττικής οδού, που όφειλε να απαγορεύσει την είσοδο των βαρέων οχημάτων στην κλειστή οδική αρτηρία!
Ωστόσο, για να καταλαβαίνετε, το ίδιο ακριβώς ΦΕΚ θα επικαλεστεί και η διοίκηση της Αττικής οδού μόλις κληθεί από τον εισαγγελέα που διενεργεί προκαταρκτική εξέταση, δια του οποίου πιστοποιείται πως αρμόδια για την κυκλοφορία στην Αττική οδό, ποιος μπαίνει και ποιος βγαίνει, είναι μόνο η Τροχαία!
Το «Σόου»: Όταν η «Καθημερινή» βγάζει τον κύριο υπεύθυνο από το κάδρο!