Η εκτίναξη του όγκου των συναλλαγών των Ελληνικών Πετρελαίων στο ΧΑ, όπου από 30.000 κομμάτια τη μέρα την ώρα τούτη πραγματοποιούνται πράξεις άνω των 300.000 μετοχών ημερησίως, έχει προκαλέσει συζητήσεις και εύλογες απορίες στην αγορά ότι κάτι συμβαίνει!

Οι περισσότεροι θεωρούν ότι η εξέλιξη αυτή συνδέεται με το placement όπου αρκετοί επενδυτές έχοντας καταγράψει αποδόσεις άνω του 10% (μαζί με τα μερίσματα) πραγματοποιούν αποκόμιση βραχυχρόνιων κερδών! Ποιος όμως αγοράζει;

Καθώς η υπερβάλλουσα προσφορά μετοχικών τίτλων υπερκαλύπτεται!

Μήπως είναι ο Μυτιληναίος όπως ορισμένοι πιστεύουν, καθώς ο μεγαλοεπιχειρηματίας απέκτησε μέσα από το placement το 1% των ΕΛΠΕ ως φυσικό πρόσωπο και όχι μέσα από την Μυτιληναίος ΑΕ;

Οι καλά γνωρίζοντες λένε πως όχι, δεν είναι ο Μυτιληναίος, το ενδιαφέρον του οποίου (προσωρινά;) φέρεται να έχει παγώσει! Ποιος αγοράζει λοιπόν;

Πάντως, για τους καλά γνωρίζοντες, τα διυλιστήρια αποτελούν μεγάλο επενδυτικό story σε ευρωπαϊκό επίπεδο, καθώς τα περισσότερα διυλιστήρια έχουν κλείσει και τα εναπομείναντα έχουν εκσυγχρονιστεί πλήρως, γεγονός που αποτελεί την ώρα τούτη και το μεγάλο συγκριτικό πλεονέκτημα των ΕΛΠΕ, αλλά και της Motor oil για να είμαστε δίκαιοι!

Διαβάστε ακόμη: