Σε μία πρωτοπόρα πρωτοβουλία προχωρά η Pizza Hut προκειμένου να βοηθήσει τους πελάτες και εν δυνάμει εργαζόμενους να αποκατασταθούν επαγγελματικά. Ειδικότερα, η ισχυρή αλυσίδα ξεκίνησε την νέα της καμπάνια «ResZAmes», όπου τυπώνει βιογραφικά πελατών σε κουτιά πίτσας και να τα παραδίδει σε εργοδότες «στη πιο δύσκολη αγορά εργασίας, τη Νέα Υόρκη».

Σύμφωνα με στοιχεία της CareerMinds, το 75% των βιογραφικών που αποστέλλονται για την κάλυψη θέσεων εργασίας δεν φτάνουν ποτέ σε ανθρώπινα… χέρια και μάτια, με την διευθύντρια μάρκετινγκ της Pizza Hut, Μελίζα Φριμπ, να τονίζει ότι το… κόλπο έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει όσους ψάχνουν δουλειά «να κάνουν μια δυνατή εντύπωση».

«Γνωρίζουμε ότι η εύρεση εργασίας μπορεί να είναι αποθαρρυντική ειδικά κατά τη διάρκεια αυτής της σημαντικής περιόδου, γι’ αυτό θέλαμε να βοηθήσουμε τους πελάτες μας που αναζητούν εργασία και ώστε να βάλουν την ζωή τους σε τάξη. Ποιος θα μπορούσε να αγνοήσει ένα βιογραφικό όταν παραδίδεται σε μία νόστιμη πίτσα;» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Για να συμμετάσχουν, οι υποψήφιοι θα πρέπει να επισκεφτούν τον ιστότοπο ResZAmes και να εισάγουν τον ταχυδρομικό κώδικα των γραφείων του εργοδότη που τους ενδιαφέρει στη Νέα Υόρκη. Στη συνέχεια, η Pizza Hut θα εξετάσει τις αιτήσεις και θα επιλέξει 25 τυχερούς όπου τα βιογραφικά τους «θα παραδοθούν μέσω ειδικού κουτιού της Pizza Hut στους εργοδότες που επιθυμούν».

Αν και η Pizza Hut δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι οι ενδιαφερόμενοι θα βρουν δουλειά, ομολογουμένως, αυτό το τρικ έχει αποδειχθεί ότι τραβάει την προσοχή. Η τεχνολογική startup Antimetal έδωσε 15.000 δολάρια για αντίστοιχες παραδόσεις και μοιράστηκαν 1.000 παραγγελίες. Τελικά, βρήκε πελάτες και επιχειρηματικά κεφάλαια που την βοήθησαν να εκτοξεύσει τις πωλήσεις της.

Διαβάστε ακόμη: