Υποχώρησε η μετοχή της Domino’s Pizza, καθώς τα αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου έδειξαν ότι οι εκπτώσεις και τα λανσαρίσματα νέων προϊόντων δεν ήταν αρκετά ισχυρά για να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες.

Οι πωλήσεις της αλυσίδας στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 4,8% την περίοδο αυτή, ελαφρώς κάτω από τη μέση εκτίμηση του 4,9% των αναλυτών που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση του Bloomberg. Σε διεθνές επίπεδο, οι πωλήσεις ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις, σημειώνοντας αύξηση 2,1%. H μετοχή της Domino’s υποχωρεί περισσότερο από 10% στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.

Η Domino’s προσπαθεί να ξεχωρίσει σε μια πολυπληθή μάχη αξίας. Σε μια προσπάθεια να γίνει η πιο προσιτή επιλογή για τους Αμερικανούς με περιορισμένο προϋπολογισμό, η Domino’s έχει προσελκύσει τους πελάτες με προσφορές όπως δύο προϊόντα για 6,99 δολάρια το καθένα και το λανσάρισμα πίτσας τύπου Νέας Υόρκης, σύμφωνα με το Bloomberg.

Έχει επίσης εργαστεί για να επιταχύνει τους χρόνους παράδοσης.

Διαβάστε ακόμη: