Για τους ένθερμους θαυμαστές των Starbucks, οι διακοπές ξεκινούν επίσημα αυτή την εβδομάδα με την άφιξη των εποχιακών ποτηριών τους.

Από την Πέμπτη, οι πελάτες στις ΗΠΑ θα καταναλώνουν τα ζεστά ροφήματα τους σε ένα από τα τέσσερα εορταστικά ποτήρια της εταιρείας.

Όταν το marketing φέρνει τα Χριστούγεννα στις 3 Νοεμβρίου-1
φωτ.: Starbucks 

Αξιοσημείωτα διαφορετικό στο φετινό σχέδιο είναι το φούξια χρώμα ανάμεσα στα κλασσικά: κόκκινο, πράσινο και άσπρο. Το φούξια, «κάνει το κόκκινο να φαίνεται ακόμα πιο φωτεινό», δήλωσε η Kristy Cameron, δημιουργική διευθύντρια των Starbucks.

Τα ποτήρια παγωμένων ροφημάτων αποκτούν επίσης ένα νέο σχέδιο που αναμειγνύει «παιχνιδιάρικα μπιχλιμπίδια» και «λάμψεις», μαζί με το λευκό logo στο πλαστικό.

Η ετήσια γιορτή έχει γίνει παράδοση για την αλυσίδα καφέ και προκαλεί ενθουσιασμό στους πιστούς πελάτες της. Οι εορταστικές πωλήσεις είναι σημαντικές για τη συγκεκριμένη εταιρεία, αφού πέρυσι, τα έσοδα αυξήθηκαν 14% συγκριτικά με παρόμοια χρονική περίοδο το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με την εταιρεία.

Τα Starbucks κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά εποχιακά ποτήρια το 1997. Η εταιρεία άφησε δυσαρεστημένο το κοινό της το 2015, όταν αφαίρεσε τα «σύμβολα της εποχής», δηλαδή τάρανδους και στολίδια, έχοντας ένα απλό κόκκινο ποτήρι δύο τόνων. Έκτοτε, πρόσθεσε στολίδια και γκι, μεταξύ άλλων.

Διαβάστε ακόμη: