Κάτι που δύσκολα μπορεί να συμβεί σε καλά οργανωμένη αλυσίδα σούπερ μάρκετ και μάλιστα με διεθνή παρουσία , αντιμετώπισαν οι πελάτες του κεντρικού Lidl της Κέρκυρας ( Λεωφόρος Επτανήσου και Ρήγα Φεραίου ), την Παρασκευή το μεσημέρι :

Όταν έφθαναν μπροστά στα ταμεία να πληρώσουν , οι αρμόδιοι υπάλληλοι τους πληροφορούσαν ότι δέχονταν μόνο μετρητά , γιατί το σύστημα πληρωμών με ΟΛΕΣ τις πιστωτικές κάρτες , ήταν εκτός λειτουργίας.

Να παρακάμψουμε το γεγονός πως η πληροφόρηση των πελατών έπρεπε να γίνεται άμεσα κατά την είσοδό τους στο κατάστημα , ώστε όσοι εξ αυτών διέθεταν μόνο πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες να μην χάνουν την ώρα τους.

Όμως είναι δυνατόν αυτό να το μαθαίνουν μόνο την τελευταία στιγμή , λίγο πριν φτάσουν στα ταμεία και όταν έχουν γεμίσει τα «καλάθια» τους ;

Τα καταστήματα τη Lidl διαθέτουν μεγάφωνα , γιατί δεν γινόταν μέσω αυτών οι σχετικές ανακοινώσεις; Μήπως για να μην τρωθεί το κύρος της πολυεθνικής ;

Μα η δυσφήμηση είναι πολύ χειρότερη , όταν ο πελάτης έχει ήδη γεμίσει το τρόλεϊ και δεν μπορεί να πληρώσει γιατί δεν διαθέτει μετρητά .

Δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε σε ποια αιτία οφειλόταν το πρόβλημα , εκείνο που ξέρουμε ότι τα συστήματα πληρωμών μέσω καρτών διαθέτουν back up, η Lidl στη συγκεκριμένη περίπτωση συμπεριφέρθηκε ως να μην έχει .

Βέβαια φαινόμενα μη αποδοχής χρεωστικών και πιστωτικών καρτών , αλλά μόνο μετρητών στην Ελλάδα , απαντώνται και αλλαχού : Σε ψιλικατζίδικα, περίπτερα ή μικρομάγαζα της γειτονιάς , οι ιδιοκτήτες των οποίων αναγκάστηκαν να εγκαταστήσουν POS, αλλά προτιμούν να απαιτούν για ευνόητους λόγους μετρητά , προφασιζόμενοι ένα σωρό λόγους .

Αδυνατούμε να φανταστούμε ότι η Lidl , προσχώρησε σε αυτή τη «σχολή» !

Διαβάστε ακόμη: