Το ολοκαίνουριο Astra παρουσίασε η Opel, με τη νέα γενιά του μοντέλου να απέχει πάρα πολύ από εκείνο που κυκλοφορεί στους δρόμους, τόσο αισθητικά όσο και τεχνολογικά.

Για το νέο μοντέλο έχει χρησιμοποιηθεί η πλατφόρμα EMP2 της Stellantis, την οποία έχουμε δει και στο Peugeot 308.

Οι διαστάσεις για το ολοκαίνουργιο Opel Astra είναι ελαφρώς μεγαλύτερες. Το μήκος έχει αυξηθεί κατά 4 χλστ. και πλέον φτάνει στα 4.374 χλστ. Το πλάτος είναι στα 1.860 χλστ. μεγαλωμένο και αυτό κατά 51 χλστ. Όσο για το ύψος, πλέον μετράται στα 1.470 χλστ. Αυτό είναι και το μοναδικό μέγεθος που μειώθηκε, καθώς πλέον είναι 15 χλστ. πιο χαμηλό.

Σημαντικό είναι ότι αυξήθηκε το μεταξόνιο κατά 13 χλστ. φτάνοντας πλέον στα 2.675 χλστ., στοιχείο που αναμένεται να βελτιώσει τους διαθέσιμους χώρους στην καμπίνα, ειδικά για τους πίσω επιβάτες.

Η εξωτερική σχεδίαση έχει αλλάξει πλήρως και ακολουθεί τις σύγχρονες τάσεις της εταιρείας. Χαρακτηριστικό είναι το Opel Vizor, δηλαδή η ένωση των LED φωτιστικών σωμάτων μπροστά, μέσω ενός μαύρου γυαλιστερού πάνελ. Μπροστά ξεχωρίζουν και τα μικρά φώτα ομίχλης που βρίσκονται πιο χαμηλά.

Από το πλάι το μάτι πέφτει στην τρίτη κολώνα η οποία έχει το χρώμα του αμαξώματος, σε αντίθεση με τις άλλες δύο που έχουν το μαύρο της οροφής. LED φωτιστικά σώματα αντίστοιχα με εκείνα που συναντάμε μπροστά βρίσκουμε και πίσω, ενώ δε γίνεται να μη δει κάποιος το όνομα του μοντέλου που είναι γραμμένο με κεφάλαια, αραιά τοποθετημένα γράμματα, στο κέντρο της πόρτας του χώρου αποσκευών.

Το εσωτερικό δεν έχει καμία σχέση με το Astra προηγούμενης γενιάς και ενσωματώνει πλήρως τη σχεδίαση που βλέπουμε πλέον από την Opel (αλλά και από την αδερφή Peugeot). Η οθόνη έχει μεγαλώσει φτάνοντας τις 10 ίντσες και είναι στραμμένη προς τον οδηγό, το τιμόνι έχει πιο “καθαρή” σχεδίαση και ο πίνακας οργάνων πλέον είναι ψηφιακός.

Οι κινητήρες που ανακοινώθηκαν αρχικά περιλαμβάνουν πέντε σύνολα. Δύο βενζίνης, ένα πετρελαίου και δύο plug-in υβριδικά. Τα δύο βενζίνης είναι τρικύλινδρα στα 1.2 λίτρα. Αποδίδουν 110 και 130 ίππους και συνδυάζονται με εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο ή προαιρετικά με οχτάρι αυτόματο.

Ο κινητήρας πετρελαίου είναι τετρακύλινδρος στα 1.5 λίτρα και θα αποδίδει 102 ίππους. Οι επιλογές στο κιβώτιο ταχυτήτων είναι ίδιες. Εξάρι χειροκίνητο ή οχτάρι αυτόματο, προαιρετικά.

Όσον αφορά τα plug-in υβριδικά, θα έχουν έναν ηλεκτροκινητήρα 110 ίππων ο οποίος θα συνδυάζεται με βενζινοκινητήρα 1.6 λίτρων. Η απόδοση του τελευταίου ανάλογα την έκδοση θα είναι 150 ή 180 ίπποι. Έτσι, η συνδυαστική ισχύς θα φτάνει τους 180 και τους 225 ίππους.

Η μπαταρία όπου θα αποθηκεύεται το απαραίτητο ηλεκτρικό φορτίο για τον ηλεκτροκινητήρα θα έχει χωρητικότητα 12.4 kWh, η οποία αρκεί για να καλυφθούν αμιγώς ηλεκτρικά περίπου 50 χλμ.