Θυμάστε άραγε την ασπρόμαυρη ελληνική κωμωδία του 1969, σε σκηνοθεσία Ντίνου Δημόπουλου, «η ωραία του κουρέα» με πρωταγωνιστές τον Γιάννη Γκιωνάκη και την Μάρθα Καραγιάννη;

Σύμφωνα με την πλοκή του έργου, ο κουρέας (Γιάννης Γκιωνάκης) που αγαπούσε την κομμώτρια (Μάρθα Καραγιάννη) δεν μπορούσε να την παντρευτεί επειδή πρώτα έπρεπε να αποκαταστήσει τις 4 αδερφές του, καθώς οι υποψήφιοι γαμπροί ζητούσαν προίκα!

Για να μην σας τα πολυλογώ η ταινία είχε happy end καθώς η Μάρθα Καραγιάννη κατάφερε να δοθεί αντιπαροχή το πατρικό σπίτι του κουρέα και να πάρει από ένα διαμέρισμα κάθε μία εκ των τεσσάρων αδελφών!

Στις μέρες μας, υπάρχουν και σύγχρονες ωραίες του κουρέα, μολονότι εσχάτως η λέξη αυτή, σχετίζεται με τα τραπεζικά δάνεια στα οποία πέφτουν κάθε λογής κουρέματα!

Και τα σπίτια, δεν κερδίζονται από αντιπαροχές αλλά από προμήθειες που βγαίνουν από funds που τα αγοράζουν στο 20% της αξίας τους, πίσω από τα οποία ενίοτε υπάρχουν φυσικά πρόσωπα που ξαναπαίρνουν πίσω στο ένα πέμπτο της τιμής, τα δάνεια που χρωστάνε στις τράπεζες!

Και όπως αντιλαμβάνεστε, οι σύγχρονες «ωραίες του κουρέα» είτε βρίσκονται εντός, είτε εκτός του τραπεζικού συστήματος, δεν διαβιούν όπως η φουκαριάρα η κομμώτρια στην ασπρόμαυρη ελληνική ταινία, που έψαχνε να βάλλει ένα κεραμίδι πάνω από το κεφάλι της, αλλά ως σύγχρονες Γκρέις Κέλι, με τις σανέλ τσάντες που τις αλλάζουν σαν τα πουκάμισα, με τις Λουμπουτέν γόβες και τα δωδεκάποντα Μανόλο Μπλάνικ, τις υπερπολυτελείς βίλες, όσο πιο ψηλά τόσο πιο ωραία γιατί θέλουν να έχουν θέα και τους τραπεζικούς λογαριασμούς φορτωμένους με δεκάδες εκατομμύρια, όπως έλεγε σε στενή παρέα πρώην υψηλόβαθμο τραπεζικό στέλεχος που φυσικά είναι πλέον εκτός του κύκλου των συστημικών τραπεζών!

Και όπως αντιλαμβάνεστε, άμα ανοίξει η τύχη σου, πας παρακάτω όπου σε περιμένουν με ανοιχτές αγκάλες…