Από το λανσάρισμα του καφέ σε σκόνη μέχρι της κάψουλες, η Nestle έχει διεισδύσει σε όλους τους τομείς του καφέ. Τώρα, προσπαθεί να «κερδίσει» το νεότερο κοινό, την επόμενη γενιά των καταναλωτών, οι οποίοι όμως έχουν διαφορετικές προτιμήσεις σε σύγκριση με τους μεγαλύτερους.«Πρέπει να αναπτύξουμε λύσεις ειδικά για να φέρουμε τους νέους στη μάρκα Nescafe», δήλωσε στο CNBC ο Don Howat, παγκόσμιος επικεφαλής της Nescafe στη Nestle.

Για την εταιρεία, αυτό σημαίνει ότι στοχεύει στην αναπτυσσόμενη αγορά του κρύου καφέ. Σήμερα, το ένα τρίτο (32%) του καφέ που καταναλώνεται εκτός σπιτιού υπολογίζεται ότι είναι κρύος. Για πολλούς νεότερους καταναλωτές, δηλαδή τη γενιά Z, είναι συχνά η πρώτη τους επαφή με το προϊόν.

«Η καρδιά του Nescafe είναι πραγματικά το πρωί, που πίνεται ζεστός», συνέχισε ο Howat. «Προσπαθούμε να κινηθούμε σε ένα χώρο που είναι καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας – περισσότερο το απόγευμα, που καταναλώνεται κρύος, επαναπροσδιορίζοντας αυτή τη νεότερη γενιά». «Αυτό παρέχει μια εξαιρετικά συναρπαστική ευκαιρία ανάπτυξης για τη Nescafe», συμπλήρωσε ο ίδιος.

Ο καφές αποτελεί μεγάλο στοίχημα για τη Nestle, με τον Nescafe και τη συγγενή μάρκα Nespresso να αποτελούν δύο από τις έξι βασικές προτεραιότητες της εταιρείας για το 2025. Σημειώνεται ότι τα τελευταία χρόνια η μετοχή της Nestle έχει μείνει πίσω σε σχέση με μεγάλες ανταγωνίστριες εταιρείες όπως η Unilever και η Danone, εν μέσω ασθενέστερης αύξησης των πωλήσεων και αναθεωρημένων προβλέψεων.

Ο διευθύνων σύμβουλος Laurent Freixe, ο οποίος ανέλαβε τα ηνία της εταιρείας τον Σεπτέμβριο, έχει υποσχεθεί να επαναπροσδιορίσει τον προσανατολισμό της επιχείρησης, λέγοντας ότι μια σειρά εξαγορών υπό τον προκάτοχό του είχε «αποδυναμώσει τον ιστό» της εταιρείας. «Θέλουμε λιγότερες, μεγαλύτερες και καλύτερες καινοτομίες. Θέλουμε επανάσταση και αντίκτυπο«, δήλωσε ο Freixe πρόσφατα, αναφέροντας τον καφέ ως μία από τις κατηγορίες με το υψηλότερο ποσοστό «ξεκάθαρων» νικών. Το τελευταίο προϊόν ήταν το Nescafe Espresso Concentrate, το οποίο χρησιμοποιείται σαν βάση για κρύα ροφήματα με καφεΐνη.

Ο όμιλος ελπίζει τώρα ότι στοχεύοντας σε νέους καταναλωτές και καινούργιες καταναλωτικές συνήθειες, θα μπορούσε να ανοίξει τον δρόμο για περαιτέρω επέκταση σε συναφείς κατηγορίες. Αυτό περιλαμβάνει και τη διείσδυση σε παραδοσιακές αγορές τσαγιού, όπως η Ινδία, η Κίνα και η Ιαπωνία.

«Αυτό που είναι ενδιαφέρον για τους νεότερους καταναλωτές είναι ότι πίνουν πολύ λιγότερο αλκοόλ», δήλωσε μεταξύ άλλων ο Howat. Πολλές μελέτες καταγράφουν κατανάλωση λιγότερου αλκοόλ μεταξύ της γενιάς Z σε σύγκριση με τις προηγούμενες γενιές, προκαλώντας μια έξαρση στις μη αλκοολούχες και εναλλακτικές λύσεις με προσανατολισμό στην υγεία και την ευεξία ή και λόγω κόστους. Ετσι, η Nescafe δήλωσε ότι βλέπει νέα περιθώρια να τοποθετήσει τον καφέ ως προϊόν όλης της ημέρας και  ως μια εξελιγμένη εναλλακτική λύση για το αλκοόλ.

Διαβάστε ακόμη: