Η Σκλαβενίτης αναδείχθηκε ο ελκυστικότερος εργοδότης στον κλάδο της λιανικής στην Ελλάδα, σύμφωνα με την έρευνα του kariera.gr, την οποία πραγματοποίησε το τμήμα Employer Branding Solutions.
Η έρευνα βασίζεται σε τέσσερις πυλώνες: Τι ξεχωρίζει τον κάθε εργοδότη από τον ανταγωνισμό, τη συνέπεια και τη συνοχή της παρουσίας του σε διάφορα κανάλια προβολής, την ευκολία χρήσης και το περιεχόμενο του career site, καθώς και την εμπειρία του υποψηφίου σε ό,τι αφορά τη διαδικασία της αίτησης και την επικοινωνία μετά την ολοκλήρωσή της.
Στο ίδιο πλαίσιο, πραγματοποιήθηκε έρευνα όπου 1805 επαγγελματίες και πιθανοί υποψήφιοι του κλάδου της λιανικής ρίχνουν φως στο τι είναι αυτό που πραγματικά κάνει ελκυστικό έναν εργοδότη και κατηγοριοποιούν τις 86 εταιρείες σύμφωνα με 8 διαφορετικά κριτήρια:
- Εργασιακό Περιβάλλον
- Ευκαιρίες Εξέλιξης & Ανάπτυξης
- Κοινωνική Ευθύνη
- Μισθοί/Παροχές
- Εργασιακή Ασφάλεια
- Ακεραιότητα Οράματος & Αξιών
- Ισορροπία Επαγγελματικής και Προσωπικής ζωής
- Εξωστρέφεια στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Το top 10 των εργοδοτών στη λιανική
Βάσει αυτών, οι κορυφαίοι δέκα εργοδότες επιλογής στη λιανική διαμορφώνεται ως εξής:
- ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ
- Lidl Ελλάς
- ΑΒ Βασιλόπουλος
- Vodafone
- adidas Hellas
- ΙΚΕΑ
- Toyota Ελλάς (μέλος του Ομίλου Inchcape)
- Διαμαντής Μασούτης Α.Ε.
- Avis Greece
- Κωτσόβολος
«Στον κλάδο της Λιανικής, η δυνατότητα να ξεχωρίσει ένας εργοδότης για όλα αυτά που τον διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό παίζει καθοριστικό ρόλο στην εύρεση των κατάλληλων ταλέντων. Οι υποψήφιοι εκφράζουν την ανάγκη τους για περισσότερη πληροφόρηση, ανταγωνιστικές αμοιβές και καλύτερο εργασιακό περιβάλλον, ώστε να παραμείνουν σε μία εταιρεία ή να επιλέξουν τον επόμενο σταθμό στην καριέρα τους», σημείωσε ο Νίκος Φόρος, Επικεφαλής του Employer Branding Solutions του kariera.gr.
Από την έρευνα προέκυψαν επίσης τα εξής για εργαζόμενους και εργοδότες:
Οι Εργαζόμενοι
- 69.7% των ερωτηθέντων θα παραιτούνταν λόγω μη ικανοποιητικού εργασιακού περιβάλλοντος.
- Το 95.7% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι ακόμη και αν δεν αναζητούσε μια νέα θέση εργασίας, θα εξέταζε μια πρόταση από μια εταιρεία με καλή φήμη.
- Το 73.6% των ερωτηθέντων αναζητά πληροφορίες για την εταιρεία από άτομα που την γνωρίζουν ως εργοδότη.
Οι Εταιρείες
- 34.9% αναλύουν τις παροχές στους εργαζόμενούς τους
- 13.9% αναλύουν πώς θα γίνει η πρόσληψη (Hiring Process) στο career site τους.
- 15.1% αναλύουν τα προγράμματα για νέους αποφοίτους, αλλά και τα internships που προσφέρουν
Διαβάστε ακόμη:
- Καιρός σήμερα: Τι είναι το φαινόμενο ridge που φέρνει καύσωνα, πότε θα δούμε τα πρώτα 40άρια
- Δημήτρης Σταρόβας: Οι πρώτες εικόνες μέσα από το νοσοκομείο
- Το «φαινόμενο» Βέρα Γουάνγκ: Πλησιάζει τα 75 και δείχνει 30 – «Έχεις το σύνδρομο του Μπέντζαμιν Μπάτον»
- Σοκ για τη Δήμητρα Αλεξανδράκη: Της έκλεψαν το αυτοκίνητο – Βίντεο