Πέρασε ένας χρόνος από το επίσημο λανσάρισμα της BYD στην Ελλάδα, με την παρουσίαση του νέου Atto 2 να πραγματοποιείται στην ολοκαίνουργια έκθεση της μάρκας, στον Άλιμο.

Εκεί, είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά και το εντυπωσιακό, νέο Sealion 7, ένα ηλεκτρικό SUV το οποίο αναμένεται να βάλει δύσκολα στον ανταγωνισμό και ειδικά στην Tesla, με απόδοση έως 532 ίππους και αυτονομία έως 502 χιλιόμετρα.

Σε ότι αφορά το BYD Atto 2 είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα σε 2 εκδόσεις: Active και Boost. Στην πρώτη, η τιμή του ξεκινάει από τα 29.990 ευρώ και στη δεύτερη από τα 31.990 ευρώ, ενώ μέσω της κρατικής επιδότησης «Κινούμαι Ηλεκτικά 3», οι εν λόγω τιμές διαμορφώνονται ως εξής: 22.735 ευρώ και 24.250 ευρώ.

Αρχικά, το Atto 2 βασίζεται στην e-Platform 3.0 της BYD και απευθύνεται σε όσους επιθυμούν την αυξημένη απόσταση από το έδαφος σε ένα προσιτό πακέτο, ενώ την ίδια στιγμή χάρη στις συμπαγείς διαστάσεις του (μήκος 4.310 χιλιοστά και πλάτος 1.830 χιλιοστά) μπορεί να κινηθεί με άνεση εντός πόλης.

Σχεδιαστικά, η εμφάνισή του ακολουθεί τις τάσεις της εποχής, με δυναμικές και τετραγωνισμένες γραμμές, ενώ η φωτεινή υπογραφή στο πίσω μέρος με τα φώτα σε σχήμα «8», του προσδίδει μία ιδιαίτερη ταυτότητα.

Οδηγούμε το νέο BYD Atto 2 και γνωρίζουμε από κοντά το νέο BYD Sealion 7

Αντίστοιχα και στο εσωτερικό του BYD Atto 2, η εικόνα είναι μοντέρνα και ευχάριστη, με υψηλής ποιότητας υλικά, άπλετους χώρους και φουλ της τεχνολογίας. Προφανώς, ξεχωρίζει ο επιλογέας κίνησης, ο οποίος θυμίζει κομμένο διαμάντι, καθώς και η πανοραμική γυάλινη οροφή.

Οδηγούμε το νέο BYD Atto 2 και γνωρίζουμε από κοντά το νέο BYD Sealion 7

Επιπλέον της εντυπωσιακής άνεσης που απολαμβάνουν οι επιβάτες του Atto 2, ο χώρος αποσκευών του έχει χωρητικότητα 400 λίτρων για μεταφορά αντικειμένων όλων των ειδών ή 1.340 λίτρων με αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.

Παράλληλα, το νέο Atto 2 είναι εξοπλισμένο με μπαταρία τύπου Blade Battery, ενώ για πρώτη φορά compact μοντέλο της BYD, χρησιμοποιεί τη δομή Cell-to-Body (CTB). Με την CTB, η μπαταρία είναι πλήρως ενσωματωμένη στο πλαίσιο του οχήματος, με το άνω κάλυμμά της να λειτουργεί ως δάπεδο για την καμπίνα των επιβατών.

Οδηγούμε το νέο BYD Atto 2 και γνωρίζουμε από κοντά το νέο BYD Sealion 7

Μάλιστα, κατά το λανσάρισμα, η έκδοση standardrange θα έχει ονομαστική χωρητικότητα 45,1 kWh, παρέχοντας αυτονομία έως 312 χιλιόμετρα (κατά WLTP), με τον -τοποθετημένο στον εμπρός άξονα- κινητήρα να αποδίδει 177 ίππους.

Να σημειωθεί ότι, εντός του έτους, αναμένεται η κυκλοφορία μιας επιπλέον έκδοσης, η οποία θα διαθέτει μεγαλύτερη μπαταρία, με χωρητικότητα 60 kW, προσφέροντας αυξημένη αυτονομία.

Τέλος, στον δρόμο το BYD Atto 2 αποκαλύπτει από τα πρώτα χιλιόμετρα τα προτερήματα του, με κορυφαία ποιότητα κύλισης και την ανάρτηση να κλέβει τις εντυπώσεις, με την εντυπωσιακή απόσβεση κάθε εμποδίου που βρέθηκε μπροστά μας, στο σύντομο test drive που πραγματοποιήσαμε.

Οδηγούμε το νέο BYD Atto 2 και γνωρίζουμε από κοντά το νέο BYD Sealion 7

Οδηγούμε το νέο BYD Atto 2 και γνωρίζουμε από κοντά το νέο BYD Sealion 7

Διαβάστε ακόμη: