Πέρασε ένας χρόνος από το επίσημο λανσάρισμα της BYD στην Ελλάδα, με την παρουσίαση του νέου Atto 2 να πραγματοποιείται στην ολοκαίνουργια έκθεση της μάρκας, στον Άλιμο.
Εκεί, είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά και το εντυπωσιακό, νέο Sealion 7, ένα ηλεκτρικό SUV το οποίο αναμένεται να βάλει δύσκολα στον ανταγωνισμό και ειδικά στην Tesla, με απόδοση έως 532 ίππους και αυτονομία έως 502 χιλιόμετρα.
Σε ότι αφορά το BYD Atto 2 είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα σε 2 εκδόσεις: Active και Boost. Στην πρώτη, η τιμή του ξεκινάει από τα 29.990 ευρώ και στη δεύτερη από τα 31.990 ευρώ, ενώ μέσω της κρατικής επιδότησης «Κινούμαι Ηλεκτικά 3», οι εν λόγω τιμές διαμορφώνονται ως εξής: 22.735 ευρώ και 24.250 ευρώ.
Αρχικά, το Atto 2 βασίζεται στην e-Platform 3.0 της BYD και απευθύνεται σε όσους επιθυμούν την αυξημένη απόσταση από το έδαφος σε ένα προσιτό πακέτο, ενώ την ίδια στιγμή χάρη στις συμπαγείς διαστάσεις του (μήκος 4.310 χιλιοστά και πλάτος 1.830 χιλιοστά) μπορεί να κινηθεί με άνεση εντός πόλης.
Σχεδιαστικά, η εμφάνισή του ακολουθεί τις τάσεις της εποχής, με δυναμικές και τετραγωνισμένες γραμμές, ενώ η φωτεινή υπογραφή στο πίσω μέρος με τα φώτα σε σχήμα «8», του προσδίδει μία ιδιαίτερη ταυτότητα.
Αντίστοιχα και στο εσωτερικό του BYD Atto 2, η εικόνα είναι μοντέρνα και ευχάριστη, με υψηλής ποιότητας υλικά, άπλετους χώρους και φουλ της τεχνολογίας. Προφανώς, ξεχωρίζει ο επιλογέας κίνησης, ο οποίος θυμίζει κομμένο διαμάντι, καθώς και η πανοραμική γυάλινη οροφή.
Επιπλέον της εντυπωσιακής άνεσης που απολαμβάνουν οι επιβάτες του Atto 2, ο χώρος αποσκευών του έχει χωρητικότητα 400 λίτρων για μεταφορά αντικειμένων όλων των ειδών ή 1.340 λίτρων με αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.
Παράλληλα, το νέο Atto 2 είναι εξοπλισμένο με μπαταρία τύπου Blade Battery, ενώ για πρώτη φορά compact μοντέλο της BYD, χρησιμοποιεί τη δομή Cell-to-Body (CTB). Με την CTB, η μπαταρία είναι πλήρως ενσωματωμένη στο πλαίσιο του οχήματος, με το άνω κάλυμμά της να λειτουργεί ως δάπεδο για την καμπίνα των επιβατών.
Μάλιστα, κατά το λανσάρισμα, η έκδοση standard–range θα έχει ονομαστική χωρητικότητα 45,1 kWh, παρέχοντας αυτονομία έως 312 χιλιόμετρα (κατά WLTP), με τον -τοποθετημένο στον εμπρός άξονα- κινητήρα να αποδίδει 177 ίππους.
Να σημειωθεί ότι, εντός του έτους, αναμένεται η κυκλοφορία μιας επιπλέον έκδοσης, η οποία θα διαθέτει μεγαλύτερη μπαταρία, με χωρητικότητα 60 kW, προσφέροντας αυξημένη αυτονομία.
Τέλος, στον δρόμο το BYD Atto 2 αποκαλύπτει από τα πρώτα χιλιόμετρα τα προτερήματα του, με κορυφαία ποιότητα κύλισης και την ανάρτηση να κλέβει τις εντυπώσεις, με την εντυπωσιακή απόσβεση κάθε εμποδίου που βρέθηκε μπροστά μας, στο σύντομο test drive που πραγματοποιήσαμε.
Διαβάστε ακόμη:
- BYD και DJI παρουσιάζουν το πρώτο ενσωματωμένο σύστημα drone για αυτοκίνητα
- BYD: Η είσοδός της στην ελληνική αγορά το 2024 ήταν εντυπωσιακή
- Atto 2: Πέντε αστέρια στις δοκιμές του Green NCAP
- BYD Dream Days: Ένα 7ήμερο γιορτής για την ηλεκτροκίνηση
- Το νέο BYD Seal U DM-i δεν αστειεύεται
- Δοκιμή Seal AWD: Βάζοντας στην πρίζα τον ανταγωνισμό