Δεν χωρεί αμφιβολία ότι οι πρόσφατες αλλαγές στη μετοχική σύνθεση της Ιντρακάτ, σε συνάρτηση με την είσοδο των Βαρδινογιάννηδων στον Ελλάκτωρα, αλλά και τις εν εξελίξει διαπραγματεύσεις του Γ. Περιστέρη για την πώληση της «Τέρνα Ενεργειακή» στην Macquarie, από την υλοποίηση της οποίας θα εισρεύσει τεράστια ρευστότητα στα ταμεία της ΓΕΚ Τέρνα, ανακατεύουν την τράπουλα στον κατασκευαστικό τομέα, όπου άμεσα, εντός των επόμενων ημερών, πρόκειται να προκηρυχθούν έργα αξίας 2,5 δις. ευρώ!
Υπό αυτά τα δεδομένα κυκλοφορεί στην αγορά η πληροφορία ότι ο Μυτιληναίος εξετάζει το ενδεχόμενο να ενισχύσει την εμπλοκή του στις κατασκευές και τα μεγάλα έργα!
Και στην πράξη αυτό σημαίνει ότι πιθανόν να επιδιώκει να εντάξει στον όμιλο είτε αυτόνομη κατασκευαστική εταιρία μέσω εξαγοράς, είτε το κατασκευαστικό αντικείμενο άλλης εταιρίας που ενδεχομένως θέλει να τραβηχτεί από τα Δημόσια έργα και να ρίξει το βάρος στο real estate και την Ενέργεια!
Όπως αναφέρουν καλά πληροφορημένες πηγές, στην εργοληπτική πιάτσα κυκλοφορεί η φήμη ότι ο όμιλος Μυτιληναίου εξετάζει δύο σενάρια:
Πρώτον, της συγχώνευσης διά απορροφήσεως του Άκτωρα, εάν και εφόσον οι Ολλανδοί θελήσουν να πουλήσουν για να απεμπλακούν από το «βαρίδι» του Ομίλου (και οι Βαρδινογιάννηδες συναινέσουν στην πώληση στον Μυτιληναίο).
Δεύτερον, της απορρόφησης του κατασκευαστικού αντικειμένου της Ιντρακάτ, το οποίο ανέρχεται σε 1,13 δις. ευρώ, στην περίπτωση κατά την οποία η νέα ιδιοκτησία Μπακοκαυμενάκηδων και Εξάρχου, αποφασίσει να απεμπλακεί από τα δημόσια έργα και στραφεί αποκλειστικά σε Real estate, Ενέργεια και Παραχωρήσεις!
Στο βαθμό που ο Μυτιληναίος, που ήδη διαθέτει ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων ύψους 2,4 δις. ευρώ, αποκτούσε τα έργα της Ιντρακάτ, θα καθίστατο ο πρώτος κατασκευαστικός όμιλος στη χώρα, με ανεκτέλεστο 3,5 δις!!!
Βεβαίως, όλα τούτα αποτελούν απλώς φήμες της αγοράς και δεν έχουν επιβεβαιωθεί αρμοδίως!