Για να ξέρετε… επειδή η αλήθεια δεν είναι πάντα όπως φαίνεται ή όπως θέλουν να την παρουσιάζουν, Γάλλοι και Γερμανοί δεν υπήρξαν ποτέ «πραγματικοί» μέτοχοι του Λιμένα Θεσσαλονίκης!

Προσέξτε, δεν εννοώ ότι δεν υπήρξαν κάτοχοι των μετόχων του ΟΛΘ, ούτε ότι αποτέλεσαν «μπροστινούς» τρίτων συμφερόντων!

Εκείνο που μπορώ να υποστηρίξω με βάση τις πληροφορίες από τις πηγές μου είναι πως τόσο οι επαγγελματίες διαχειριστές λιμανιών όσο και το fund που επενδύει σε αυτού του είδους τις υποδομές, Γάλλοι και Γερμανοί δηλαδή δεν χρησιμοποίησαν ίδια κεφάλαια για να αποκτήσουν τη συμμετοχή τους στον ΟΛΘ!

Τα μετοχικά ποσοστά που κατέχουν εντάσσονται σε μια συμφωνία – συνεργασία με εμπνευστή και συντονιστή τον Ιβάν Σαββίδη και βασικό χρηματοδότη την Gazprom bank!

Και η συμμετοχή τους κατοχυρώθηκε λόγω των όρων που περιελάμβανε ο διαγωνισμός σχετικά με την προϋπόθεση επενδυτών και διαχειριστών λιμανιών!

Σε απλά λόγια τον σχεδιασμό και το πάνω χέρι το είχε εξαρχής ο Ρωσοπόντιος επιχειρηματίας ενώ Γάλλοι και Γερμανοί έγιναν συνέταιροι χωρίς φράγκο από την τσέπη αλλά και διαχειριστές του ΟΛΘ.

Όπως γίνεται αντιληπτό ο Ιβάν την εξέλιξη αυτή δεν μπορούσε να την ανεχτεί! Τα πράγματα εξελίχθηκαν απρόοπτα για τον ίδιο. Μη αναμενόμενα. Οι σχέσεις του με τους συνεταίρους του στο Λιμάνι ανυπόφορη! Ήθελε να κάνει κουμάντο αλλά δεν τον άφηναν! Εμφανίζονταν αυτόνομοι στον υπέρτατο βαθμό! Οπότε αναζητήθηκε η λύση εξεύρεσης αγοραστή!

Η αλήθεια είναι πως οι Γάλλοι εμφάνισαν έναν ενδιαφερόμενο όμως η αγοραπωλησία σύντομα ναυάγησε.

Υπό αυτό το πρίσμα ο εξαφανισμένος από την Ελλάδα και κλεισμένος σε μια φάρμα όπως φημολογείται στο μακρινό Ροστόφ, Ρωσοπόντιος επιχειρηματίας άδραξε την ευκαιρία και προκάλεσε τις εξελίξεις προκειμένου το ποσοστό των συνεταίρων του στον ΟΛΘ περάσει στα δικά του χέρια, όπερ και εγένετο!

Και η πρεμούρα να κλείσει η δουλειά έχει να κάνει με το άγχος του Σαββίδη να εμφανιστεί και πάλι στα μάτια της Βορείου Ελλάδος αλλά και της κυβέρνησης ισχυρός!

Καθώς η μακρά απουσία του αλλά και οι ποδοσφαιρικές του ήττες, έχουν προκαλέσει πλήγμα στο προφίλ του και έχουν αποδομήσει την δυνατότητα επιρροής, παρέμβασης αλλά και την επιχειρηματική του εικόνα.