Ο ιδρυτής του Spotify, Ντάνιελ Εκ, υποστηρίζει πως ο κόσμος όλα αυτά τα χρόνια έχει δει 3 διαφορετικά πρόσωπα του Μαρκ Ζούκερμπεργκ.
Συγκεκριμένα, ο Εκ – ο οποίος γνωρίζει το αφεντικό της Meta εδώ και πολύ καιρό – τόνισε στο Forbes ότι η προσωπικότητα του Ζούκερμπεργκ έχει διαφοροποιηθεί από τότε, που ο τελευταίος ίδρυσε το Facebook. Ο Εκ ξεκαθάρισε ότι εκφράζει την συγκεκριμένη άποψη βάσει της εκτίμησής του για την αντίληψη που έχει το κοινό για τον Ζούκερμπεργκ και δεν εκφράζει τη δική του γνώμη.
Ο Σουηδός δισεκατομμυριούχος ανέφερε ότι ο κόσμος γνώρισε για πρώτη φορά το «The Social Network Mark», μια περσόνα που βασίστηκε στην ερμηνεία του Τζέσι Άιζενμπεργκ στην ταινία με τίτλο «The Social Network». Ο Άιζενμπεργκ υποδύθηκε τον Ζούκερμπεργκ ως μια αγέρωχη ιδιοφυΐα στη βραβευμένη οσκαρική ταινία.
Στη συνέχεια, ο Εκ πρόσθεσε ότι ο κόσμος γνώρισε τον «Cambridge Analytica» ή αλλιώς τον «κακό Μαρκ». Ο ιδρυτής του Spotify αναφέρεται στο σκάνδαλο Cambridge Analytica του 2018, όπου η Facebook κατηγορήθηκε ότι επέτρεψε την αθέμιτη πρόσβαση στα δεδομένα εκατομμυρίων χρηστών από την εταιρεία ανάλυσης πολιτικών δεδομένων.
«Ίδρυσα το Facebook και στο τέλος της ημέρας είμαι υπεύθυνος για ό,τι συμβαίνει στην πλατφόρμα μας. Είμαι σοβαρός να κάνω ό,τι χρειάζεται για να προστατεύσω την κοινότητά μας», έγραψε ο Ζούκερμπεργκ σε ανάρτηση στο Facebook τον Μάρτιο του 2018.
Ωστόσο, ο Εκ δήλωσε ότι ο Ζούκερμπεργκ του σήμερα είναι πολύ διαφορετικός από τις δύο προηγούμενες εκδοχές του. «Είναι πολύ πιο αυθεντικός. Έχει μάθει πολλά τα τελευταία χρόνια και έχει μια νέα φλόγα μέσα του», τόνισε ο Ντάνιελ Εκ προσθέτοντας: «Έχει συνειδητοποιήσει ότι πρέπει να ενεργεί υπεύθυνα, επειδή έχει αυτή την τεράστια πλατφόρμα». Παράλληλα όμως, επεσήμανε ότι υπάρχουν ακόμη υπολείμματα των παλαιότερων εκδοχών του: «Υπάρχει ακόμα κάτι από τον παλιό Μαρκ, όπου ποντάρει σε πράγματα, παρόλο που όλοι του λένε αυτό δεν πρόκειται ποτέ να πετύχει», υποστήριξε ο Εκ.
Σύμφωνα με τα όσα μεταδίδει το BusinessInsider, ο διευθύνων σύμβουλος της Meta έχει περάσει αρκετές δυσκολίες τα τελευταία χρόνια. Ο Ζούκερμπεργκ έχασε 40 δισεκατομμύρια δολάρια στο στοίχημά του στο metaverse και έπρεπε επίσης να αντιμετωπίσει την εμφάνιση νέων ανταγωνιστών όπως το TikTok .
Τον Φεβρουάριο, ο Ζούκερμπεργκ ανακοίνωσε ότι το 2023 θα είναι το «έτος αποτελεσματικότητας» για τη Meta. Η ανακοίνωση ήρθε αφότου η Meta απέλυσε περισσότερους από 11.000 υπαλλήλους τον Νοέμβριο του 2022. Η πρωτοβουλία φάνηκε να αποδίδει όταν η Meta δημοσίευσε έσοδα 32 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το δεύτερο τρίμηνο του έτους, αύξηση 11% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.