Για την απόκτηση του ελέγχου του ΟΛΘ από την Belterra του Ιβάν Σαββίδη έχουμε ασχοληθεί διεξοδικά.

Και αναλύσαμε σε βάθος την ουσία της υπόθεσης και το παρασκήνιο. Όλο το στρατηγικό σχέδιο της απόκτησης του Λιμένα Θεσσαλονίκης είχε εξ αρχής ενορχηστρωθεί από τον Ρωσοπόντιο επιχειρηματία με τη χρηματοδότηση της Gazprom bank.

Με τους Γάλλους και Γερμανούς να αποκτούν μετοχική σχέση χωρίς να βάζουν ούτε ευρώ, ενώ επιπροσθέτως ασκώντας το μάνατζμεντ ως εξειδικευμένοι διαχειριστές λιμένων – όπως άλλωστε προβλεπόταν από τον διαγωνισμό- έρχονταν σε μόνιμη σύγκρουση με τον Ιβάν Σαββίδη που ήθελε να ασκεί την πραγματική εξουσία.

Πέραν όμως του ελέγχου του ΟΛΘ που ήθελε να αποσπάσει ο ιδιοκτήτης του ΠΑΟΚ, καθώς και να καταδείξει στην κεντρική πολιτική εξουσία αλλά και στην Θεσσαλονίκη ότι είναι ενεργός και μέσα στα πράγματα παρά την εξαφάνιση του για πάνω από 10 μήνες από την Ελλάδα, υπάρχουν άλλες δύο πολύ ουσιαστικές αιτίες:

Πρώτον, το ταμείο του ΟΛΘ που κατά πληροφορίες υπερβαίνει τα 100 εκατ. ευρώ ζεστό χρήμα!!! Μια ρευστότητα διόλου ευκαταφρόνητη και λίαν απαραίτητη για να τη διαχειριστείς!

Δεύτερον, ο διαγωνισμός για την προβλήτα 6 προϋπολογισμού 130 εκατ. ευρώ συν ΦΠΑ όπου έχουν υποβάλει δεσμευτικές τεχνικές και οικονομικές προσφορές 5 σχήματα εκ των οποίων τα 4 αφορούν εγχώριους τεχνικούς ομίλους( Αρχιρόδον, Αβαξ του Δάκη Ιωάννου, Ιντρακάτ του Σ. Κόκκαλη και Μυτιληναίος του Ευ. Μυτιληναίου).

Και είναι προφανές πως η απόκτηση του ελέγχου του ΟΛΘ από τον Σαββίδη στην ουσία του δίνει τη δυνατότητα να είναι εκείνος που θα αποφασίσει ποιος θα πάρει το έργο.

Και ούτως ή άλλως στην πιάτσα οι φήμες οργιάζουν ότι η έκβαση του διαγωνισμού είναι προαποφασισμένη και ήδη υπάρχει προσυμφωνία μεταξύ Σαββίδη και έλληνα μεγαλοεπιχειρηματία.

Δείτε όλες τις  τελευταίες Ειδήσεις από την  Ελλάδα και τον  Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο  Radar.gr.