Από τα pool parties με σαμπάνιες των 150.000 δολαρίων μέχρι την ΙΡΟ που σχεδιάζεται για το 2026, ο όμιλος FIVE επαναπροσδιορίζει τη φιλοξενία, μετατρέποντας την καλοπέραση σε βιομηχανία.

Στην πισίνα της ναυαρχίδας του FIVE στο Ντουμπάι, εκατοντάδες επισκέπτες πίνουν κοκτέιλ κάτω από τον καυτό ήλιο της ερήμου. Δεν πρόκειται για απλή διαμονή σε ένα ξενοδοχείο· είναι ένα κοινωνικό φαινόμενο.

Για τον πρόεδρο και ιδρυτή του ομίλου, Καμπίρ Μουλκαντάνι, αυτή η ακατάπαυστη ζωντάνια είναι η καρδιά ενός επιχειρηματικού μοντέλου που δεν πουλάει μόνο δωμάτια, αλλά εμπειρίες σχεδιασμένες για να γίνουν viral.

Από τη Βομβάη στο Ντουμπάι

Ο Μουλκαντάνι, λάτρης της νυχτερινής ζωής από τα εφηβικά του χρόνια, ίδρυσε την FIVE το 2011 μαζί με τον CEO Αλόκι Μπάτρα. Από τότε, οι δυο τους μπέρδεψαν τα όρια ανάμεσα σε ξενοδοχείο και clubbing, χτίζοντας μια αυτοκρατορία που προσελκύει influencers, επιχειρηματίες και crypto–εκατομμυριούχους από όλο τον κόσμο.

Η στρατηγική είναι σαφής: δυνατά house beats δίπλα στην πισίνα, πολυτέλεια με brand συνεργασίες (Louis Vuitton ξαπλώστρες, VIP cabanas με DJ booths), αλλά και ένα αφήγημα που τροφοδοτεί τα social media. Ό πως λέει ο ίδιος: «Λατρεύω τα καλά πάρτι. Πάντα το έκανα».

Η εξαγορά της Pacha και η διεθνής επέκταση

Το 2023, η FIVE έκανε την κίνηση–ματ εξαγοράζοντας την ισπανική Pacha Group, συνώνυμο της διασκέδασης στην Ίμπιζα. Σήμερα, η εταιρεία βλέπει την Ευρώπη ως «δεύτερο σπίτι» και σχεδιάζει παρουσία σε Ασία και Αμερική. Τα οικονομικά αποτελέσματα μιλούν από μόνα τους: πάνω από 20% αύξηση εσόδων το πρώτο εξάμηνο του 2025.

Στο τραπέζι βρίσκεται και η δημόσια εγγραφή (IPO), με τον Μουλκαντάνι να εξετάζει Ντουμπάι, Λονδίνο ή Νέα Υόρκη ως πιθανές έδρες. Όπως δηλώνει, το ζητούμενο δεν είναι η άντληση κεφαλαίων, αλλά η παγκόσμια προβολή του brand.

Η «μηχανή του viral»

Η FIVE δεν πουλάει απλά φιλοξενία – πουλάει αφήγηση. Από σαμπάνιες αξίας 150.000 δολαρίων μέχρι προφυλακτικά με το λογότυπο της εταιρείας, όλα είναι σχεδιασμένα ώστε να τροφοδοτούν το Instagram και το TikTok. Οι χώροι διαμονής επιτρέπουν στους επισκέπτες να βλέπουν ο ένας τον άλλον από τα μπαλκόνια, ενισχύοντας το social στοιχείο.

Επόμενο βήμα; Μια εφαρμογή γνωριμιών αποκλειστικά για τους πελάτες, που θα ενώνει το hospitality με το dating, καθώς και μια «μπουτίκ δισεκατομμυριούχων» με πολυτελή ρολόγια και αξεσουάρ.

Το Ντουμπάι ως epicenter

Η επιτυχία της FIVE αντικατοπτρίζει το ίδιο το brand της πόλης: ένα μείγμα luxury, επιχειρηματικού δαιμονίου και social media λάμψης. Ακόμα και μετά από επεισόδια όπως ο καβγάς του 2020 που τρένταρε στα δίκτυα, ο όμιλος αναπτύσσεται συνεχώς, με τα τρία καταστήματα στο Ντουμπάι να λειτουργούν πλέον υπό την επίβλεψη 4.000 καμερών ασφαλείας.

Για πολλούς εύπορους millennials και νεαρούς crypto–επιχειρηματίες, το Ντουμπάι έχει γίνει το απόλυτο playground: ένας τόπος όπου το lifestyle συνδυάζεται με τις επενδύσεις και η καλοπέραση αποτελεί μέρος του χαρτοφυλακίου τους.

Διαβάστε ακόμη: