ΝSU, μια μάρκα που δεν υπάρχει πια, αλλά έχει αποτελέσει τον έναν από τους τέσσερις κρίκους στη σήμα της Αudi. Μεγάλη η ιστορία της NSU, τόσο στα ποδήλατα και στις μοτοσυκλέτες όσο και στα αυτοκίνητα.
Ειδικά στα αυτοκίνητα έχει γράψει τρομερή ιστορία γύρω στη δεκαετία του 1970 με τις εκδόσεις ΤΤ και TTS με μοτέρ, κιβώτιο και κίνηση όλα πίσω με χαρακτηριστικό το μισοάνοικτο καπό μα θέα της χοάνες των καρμπιρατέρ.
Τα χρόνια όμως περνούν, η αυτοκίνηση αλλάζει, τα εργοστάσια εκσυγχρονίζονται αλλά «γιορτάζουν» και μας οδηγούν στους δρόμους της μνήμης. Έτσι, για την 150η επέτειο στο εργοστάσιο της Audi στο Νέκαρσουλμ εκεί που κατασκευαζόταν το NSU Prinz 4 από το 1961 έως το 1973, δώδεκα μαθητευόμενοι εξηλεκτροποίησαν ένα εμβληματικό κλασικό αυτοκίνητο παρουσιάζοντας το «EP4».
Στο Prinz 4 το 2κυλινδρο κινητηράκι απέδιδε 30 ίππους. Τώρα στο «ίδιο» μέρος φιλοξενείται ο ηλεκτροκινητήρας 240 ίππων που προέρχεται από το Audi E-Tron του 2020 και αντλεί την ισχύ από την μπαταρία του Audi Q7 Quattroplug-in hybrid. Κάτω από τον μπροστινό προφυλακτήρα υπάρχει η μεγάλη εισαγωγή αέρα για το ηλεκτρικό σύστημα, εκεί που στα αγωνιστικό ήταν το ψυγείο λαδιού με τη θερμότητα να διαφεύγει από το ανοικτό καπό
Ένα άλλο χαρακτηριστικό που θυμίζει τα ΤΤ και τα ΤΤS είναι οι οβάλ μπροστινοί προβολείς αλλά και τα τρία φωτιστικά σώματα σε κάθε άκρη. Στο εσωτερικό κυριαρχεί τoroll-cage σε χρώμα κίτρινο , bucket καθίσματα της Recaro και μόνιτορ ελέγχου της λειτουργία του ηλεκτρικού συστήματος. Το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό, θυμίζει άλλες εποχές και επειδή το παρελθόν επιστρέφει δεν αποκλείεται να δούμε και πάλι το NSU ως brand στις αγορές με αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα συνεχίζοντας την ιστορία της μάρκας.