Αλλαγές στις προωθητικές ενέργειες και στις εκπτώσεις των σούπερ μάρκετ φέρνει ο νέος Κώδικας Δεοντολογίας από αύριο. Ο στόχος είναι η εξάλειψη των παραπλανητικών πρακτικών, ώστε οι καταναλωτές να μπορούν να συγκρίνουν τις τιμές με μεγαλύτερη διαφάνεια.
Κεντρική ιδέα του νέου Κώδικα Δεοντολογίας που θέτει σε εφαρμογή το Υπουργείο Ανάπτυξης είναι πως για να είναι μία προσφορά ή έκπτωση αληθινή θα πρέπει η τιμή πώλησης να είναι χαμηλότερη από τη φθηνότερη πραγματική τιμή των τελευταίων 30 ημερών.
Όπως είπε ο Πρόεδρος Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας ΓΣΕΕ, Απόστολος Ραυτόπουλος στην τηλεόραση του Mega «αυτός ο Κώδικας Δεοντολογίας δεν είναι καινούριος αλλά ισχύει στην χώρα μας από το 2023 και πρόκειται για μία ευρωπαϊκή οδηγία».
Η νέα ρύθμιση προβλέπει ότι:
- Όταν ανακοινώνεται μια έκπτωση ή προσφορά, αυτή θα πρέπει να γίνεται σε σύγκριση με την τιμή αναφοράς, δηλαδή τη χαμηλότερη τιμή που είχε το προϊόν τις τελευταίες 30 ημέρες στο συγκεκριμένο κατάστημα.
- Οι πολυσυσκευασίες τύπου «1+1 δώρο» ή «2+1 δώρο» δεν μπορούν να ισχύουν συνεχώς, καθώς θα θεωρούνται η κανονική τιμή του προϊόντος.
- Οι προσφορές αυτές δεν επιτρέπεται να διαρκούν πάνω από το 1/3 του έτους.
Διαβάστε ακόμη:
- Αντίστροφη μέτρηση για την αύξηση του κατώτατου μισθού
- Ο Τομ Κρουζ και η Άνα ντε Άρμας εθεάθησαν ξανά μαζί – Δείτε τις φωτογραφίες
- «Χρυσό» εφέτος το αρνί του Πάσχα πάνω από 15 ευρώ/κιλό: «Όχι» των κτηνοτρόφων στο «Καλάθι του νοικοκυριού»
- Κρουαζιέρα: Ρεκόρ επιδόσεων το 2024 – Προς άρση τα περιοριστικά μέτρα σε Σαντορίνη