Απόλυτα εκτεθειμένη στην κοινωνία που υποφέρει εν μέσω κρίσης, βρίσκεται η …Επιτροπή του Διαγωνισμού για το «Μπράλλος – Άμφισσα» των 285 εκατ. ευρώ, αλλά και ο Υπ. Υποδομών και Μεταφορών κ. Κ. Καραμανλής που την διόρισε και την εποπτεύει, η οποία ετσιθελικά και πραξικοπηματικά απέκλεισε τον προσωρινό μειοδότη του διαγωνισμού, εν προκειμένω την κοινοπραξία ΤΕΚΑΛ- ΙΝΤΕΡΚΑΤ – CMC di Ravenna, που είχε υποβάλει προσφορά με έκπτωση 14% και ανέθεσε το συγκεκριμένο τμήμα του οδικού άξονα στην δεύτερη Αβαξ, που είχε υποβάλει προσφορά 10,1%!
Σε απλά λόγια το Υπ. Υποδομών με πρόσχημα κάτι αστείες καταγγελίες ότι η ιταλική CMC έχει χρέη, άρα δεν είναι βέβαιον ότι μπορεί να εγγυηθεί την εκτέλεση του έργου Μπράλος – Άμφισσα, πέταξε έξω την κοινοπραξία των μικρών ελληνικών εταιριών, που είχαν μυριστεί το κόλπο των χαμηλών εκπτώσεων και με μόλις 14% πήραν τη μπουκιά από το στόμα των μεγάλων και ισχυρών του εγχώριου κατασκευαστικού συστήματος. Διότι περί αυτού πρόκειται!
Οι «μικροί» εργολάβοι, με όχημα μια μικρή ξένη τεχνική εταιρία «έσπασαν» το …ροτέισον στα μεγάλα έργα!
Και επήλθε πανικός και αναστάτωση. Και αντί να κάνουν το κορόιδο να περάσει, ένα έργο είναι άλλωστε, προκαλούν εκτροπές!!!
Επί τη ευκαιρία, μήπως μπορεί να μας πει η Επιτροπή διαγωνισμού αν οι άλλες μεγάλες τεχνικές εταιρίες έχουν χρέη ή όχι; Ποιος είναι άραγε ο δανεισμός τους;
Τι υποχρεώσεις έχουν προς τρίτους αλλά και προς το Δημόσιο; Πώς εγγυώνται την εκτέλεση του έργου;
Μα οι ντόπιοι εργολάβοι δεν είναι αυτοί που έχουν σηκώσει τον κόσμο ότι τα έργα δεν βγαίνουν με αυτές τις τιμές, λόγω αύξησης του κόστους πρώτων υλών και οικοδομικών υλικών;
Δεν μας τα λένε καλά στο Υπ. Υποδομών! Ας προσέξουν μην τυχόν το Μπράλος – Άμφισσα εξελιχθεί σε νέο φιάσκο …αλά Ψυτάλλεια!