Την Τρίτη 4 Φεβρουαρίου, η Nielsen έδωσε 0% στο κοινό 18 – 24 ετών, καθ’ όλη τη διάρκεια της μέρας, στην ΕΡΤ2! Το στοιχείο αυτό για το δείγμα και τα επιμέρους κοινά της εταιρείας μετρήσεων συμπίπτει χρονικά με τον νέο διαγωνισμό τηλεθέασης που προκήρυξε η ΕΡΤ και ζητήματα όπως η αξιοπιστία των στοιχείων είναι καθοριστικά. Στους υπόλοιπους σταθμούς, η εκπομπή «Happy Day» στον Alpha, στο ανδρικό κοινό 18 – 24 ετών, όλη την εβδομάδα (3 – 7/2) είχε επίσης μ.ό. 0%, ενώ την προηγούμενη εβδομάδα (27 – 31/1) είχε μ.ό. 15%! Την Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου, στο ανδρικό κοινό 18 – 24 ετών, η εκπομπή «Deal» είχε μ.ό 26,2% ενώ την Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου, είχε μ.ό. 0%. Το κοινό μετακινήθηκε προς την εκπομπή «Η μαμά μου μαγειρεύει καλύτερα από τη δική σου» (0% από 16,9%) και στην επανάληψη της εκπομπής «Εικόνες» (0% από 12%). Την Τρίτη 4 Φεβρουαρίου, στο κοινό 18 – 54 ετών, η εκπομπή «Κοινωνία ώρα Mega» είχε μ.ό. 10,4%, ενώ την Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου είχε μ.ό. 18,1%. Η άνοδος οφείλεται κυρίως στο ανδρικό κοινό 25 – 44 ετών (56,7% από 18,1%). Το κοινό μετακινήθηκε κυρίως από τα «άλλα» (42,3% από 81,9%). Την Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου, στο γυναικείο κοινό 18 – 24 ετών, η εκπομπή «Σήμερα» είχε μ.ό. 80%, ενώ την Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου είχε 0%. Την ίδια μέρα, στο κοινό 18 – 54 ετών, η εκπομπή «Το πρωινό» είχε μ.ό. 19,1%, ενώ την Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου είχε μ.ό. 11,7%. Η πτώση οφείλεται κυρίως στο γυναικείο κοινό 18 – 24 ετών (1,7% από 39,8%), το οποίο μετακινήθηκε προς την εκπομπή «Buongiorno» (16,1% από 4,5%) και στα «άλλα» (71,8% από 55,7%). Την Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου, στο γυναικείο κοινό 25 – 34 ετών, η εκπομπή «Open τώρα» είχε μ.ό. 16%, ενώ ο μ.ό. της εβδομάδας ήταν 6,5%.
Διαβάστε ακόμη:
- Μπλέικ Λάιβλι: Διάσημοι φίλοι της την εγκαταλείπουν εν μέσω δικαστικής διαμάχης
- Τέμπη: Εισαγγελική έρευνα για τις αναρτήσεις που προτρέπουν σε βιαιοπραγίες
- ΔΕΗ και Metlen έτοιμες για παραγωγή ενέργειας από τα σκουπίδια
- Δυστύχημα στα Τέμπη: Επιστρέφει στην Ελλάδα ο μοναδικός επιζών του πρώτου βαγονιού