Συνεχίζει την ανοδική πορεία της σε τζίρο (+3,8%) η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων
Καταλύτη για την αύξηση αποτελούν τα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα που αντιστοιχούν στο 70% των πωλήσεων…
Η μέση αύξηση των τιμών το 2023 στα νησιά του Ιονίου & του Αιγαίου ήταν…
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι ενώ οι τιμές αυξήθηκαν με την ίδια ένταση.
Η αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων φαίνεται να επηρεάζεται σημαντικά από αυτή την έντονη προωθητική δραστηριότητα.
Με βάση τα τελευταία στοιχεία, που έχει στη διάθεσή της η NielsenIQ το λιανεμπόριο κινήθηκε…
Οι Έλληνες καταναλωτές φαίνεται, στη συντριπτική τους πλειοψηφία, να έχουν ξεκάθαρα αντιληφθεί την αύξηση στις…
Η κατηγορία του bazaar εμφανίζει μηδενική ανάπτυξη.
Οι επιμέρους κατηγορίες προϊόντων στα ράφια των σούπερ μάρκετ εμφανίζουν εντελώς διαφορετικές δυναμικές.
Τα προϊόντα προσωπικής περιποίησης, καθώς και τα προϊόντα οικιακής χρήσης παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη πτώση στη…