Καταλύτη για την αύξηση αποτελούν τα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα που αντιστοιχούν στο 70% των πωλήσεων…
Αυξημένος κατά 3,4% είναι ο τζίρος του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων το πρώτο εξάμηνο του 2024
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι ενώ οι τιμές αυξήθηκαν με την ίδια ένταση.
Η αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων φαίνεται να επηρεάζεται σημαντικά από αυτή την έντονη προωθητική δραστηριότητα.
Με βάση τα τελευταία στοιχεία, που έχει στη διάθεσή της η NielsenIQ το λιανεμπόριο κινήθηκε…
Οι Έλληνες καταναλωτές φαίνεται, στη συντριπτική τους πλειοψηφία, να έχουν ξεκάθαρα αντιληφθεί την αύξηση στις…
Η κατηγορία του bazaar εμφανίζει μηδενική ανάπτυξη.
Οι επιμέρους κατηγορίες προϊόντων στα ράφια των σούπερ μάρκετ εμφανίζουν εντελώς διαφορετικές δυναμικές.
Τα προϊόντα προσωπικής περιποίησης, καθώς και τα προϊόντα οικιακής χρήσης παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη πτώση στη…