Όλες τις λεπτομέρειες για τις ιδέες που έχει για το μέλλον αποκαλύψε ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ στην ετήσια εκδήλωση «Connect» της εταιρείας του Facebook που θα πραγματοποιήθηκε χθες εν μέσω των πρόσφατων αποκαλύψεων για τις πρακτικές της πλατφόρμας.

Το Meta παραπέμπει στο metaverse, μια νέα πολιτική της εταιρείας που συνδυάζει την εικονική πρατγματικότητα με τις τεχνολογίες, όσον αφορά σε εργασία και διασκέδαση.

Αλλάζει όνομα η Facebook Inc.
Όπως έγινε γνωστό από τον Ζούκεμπεργκ, το σήμα του Facebook στην ιστοσελίδα του και στις πλατφόρμες των κινητών θα μείνει ως έχει, όμως η μητρική Facebook Inc., στην οποία ανήκουν Instagram and WhatsApp, θα αποκτήσει νέο τίτλο.

«Κάνουμε λάθη, αλλά μαθαίνουμε από αυτά και συνεχίζουμε να προχωράμε», δήλώσε ο συνιδρυτής του Facebook, Μαρκ Ζούκερμπεργκ, μετά το ιστορικών διαστ΄σεων μπλακ άουτ που άνοιξε ευρύ πεδίο συζητήσεων για την πολιτική του τεχνολογικού κολοσσού όσον αφορά στην προστασία προσωπικών δεδομένων. Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Facebook οργάνωσε εκδήλωση για ένα νέο σκεπτικό πάνω στο οποίο θα βασίζονται τα κοινωνικά δίκτυα και που ακούει στο όνομα meta.

Το Facebook σχεδιάζει να «φτιάξει» ξανά τον εαυτό του στο πλαίσιο του νέου μεγάλου στόχου του Μαρκ Ζάκερμπεργκ, της δημιουργίας δηλαδή του “metaverse”, ενός νέου διαδικτυακού κόσμου όπου οι χρήστες θα συνυπάρχουν και θα επικοινωνούν σε εικονικούς χώρους.

Τι είναι το meta ή metaverse του facebook

Ούτε λίγο ούτε πολύ, το Facebook σχεδιάζει να «εφεύρει» ξανά τον εαυτό του αλλάζοντας όνομα, στο πλαίσιο του νέου μεγάλου στόχου του, της δημιουργίας του “meta”, ενός νέου διαδικτυακού κόσμου όπου οι χρήστες θα συνυπάρχουν και θα επικοινωνούν σε εικονικούς χώρους.

Το θέμα γνωστοποιήθηκε από δημοσίευμα του «Verge», σύμφωνα με το οποίο ο Ζάκερμπεργκ φιλοδοξεί το Facebook να μείνει στην ιστορία ως κάτι περισσότερο από μέσο κοινωνικής δικτύωσης (με όλες τις επικρίσεις που έχει δεχτεί), ως βασικός δημιουργός του «metaverse».

Είχε προηγηθεί η ριζική αναδιάρθωση της Google το 2015, η οποία μπήκε κάτω από την «ομπρέλα» μιας μητρικής εταιρείας, της Alphabet, εν μέρει για να σηματοδοτήσει ότι είναι πια κάτι πολύ περισσότερο από μια μηχανή αναζήτησης.

Το metaverse, που ούτως ή άλλως αναμένεται να αναπτυχθεί στο μέλλον, είναι ένας όρος που δημιουργήθηκε από τον συγγραφέα επιστημονικής φαντασίας Νιλ Στέφενσον για να περιγράψει έναν εικονικό κόσμο στον οποίο οι άνθρωποι δραπετεύουν από έναν δυστοπικό κόσμο.

Στο πλαίσιο της ανάπτυξης του metaverse, η facebook σχεδιάζει να δημιουργήσει 10.000 νέες θέσεις εργασίας υψηλής εξειδίκευσης στην Ευρωπαϊκή Ένωση μέσα στην επόμενη πενταετία.

«Η επένδυση αποτελεί ψήφο εμπιστοσύνης στη δύναμη της ευρωπαϊκής βιομηχανίας τεχνολογίας και στο ευρωπαϊκό δυναμικό των τεχνολογικών ταλέντων. Η Ευρώπη είναι άκρως σημαντική για το Facebook και βρίσκεται στο επίκεντρο των σχεδίων μας για την ανάπτυξη του metaverse», όπως έχει ανακοινώσει η ίδια η εταιρεία.

Τον Σεπτέμβριο το facebook έκανε γνωστό ότι θα επενδύσει σε πρώτη φάση 50 εκατομμύρια δολάρια για τη δημιουργία του «metaverse», ένα βήμα που ο επικεφαλής του Facebook Μαρκ Ζάκερμπεργκ χαρακτήρισε σημαντικό για το μέλλον της εταιρείας.