Εκδόσεις του Facebook και του Instagram με συνδρομή, αλλά χωρίς διαφημίσεις,  θα προσφέρει σύντομα η Meta Platforms στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Τις επόμενες εβδομάδες, οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να πληρώνουν 2,99 λίρες (3,4 ευρώ) τον μήνα για να έχουν πρόσβαση σε εκδόσεις χωρίς διαφημίσεις και των δύο πλατφορμών στο διαδίκτυο, ή 3,99 λίρες για τις εφαρμογές iOS ή Android. Η Meta δήλωσε ότι χρεώνει περισσότερα για την πρόσβαση στις εφαρμογές μέσω κινητών λόγω των συνδρομών που επιβάλλουν η Apple και η Google στα αντίστοιχα καταστήματα εφαρμογών.

Η Meta συνεχίζει να καταβάλει προσπάθειες να βρει τη «χρυσή» ισορροπία μεταξύ της αυστηρής προσέγγισης της Ευρώπης ως προς την ιδιωτικότητα στο διαδίκτυο και των αυξανόμενων πωλήσεων που προέρχονται από τη διαφήμιση, οι οποίες αποτελούσαν το 97% των εσόδων της πέρυσι. Η Meta θα αρχίσει να ενημερώνει τους χρήστες άνω των 18 ετών ότι μπορούν να εγγραφούν στο Facebook ή το Instagram χωρίς να βλέπουν διαφημίσεις, ανακοίνωσε η εταιρεία, ενώ πρόσθεσε ότι θα εξακολουθούν να έχουν την επιλογή να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες δωρεάν με διαφημίσεις.

Η εταιρεία κυκλοφόρησε μια πιο ακριβή συνδρομητική έκδοση στην ΕΕ το 2023, αλλά τον Απρίλιο της επιβλήθηκε πρόστιμο 200 εκατομμυρίων ευρώ μετά από την απόφαση των ρυθμιστικών αρχών ότι το μοντέλο εξακολουθούσε να παραβιάζει τους κανόνες της ΕΕ για τον ανταγωνισμό στον ψηφιακό τομέα και δεν έδινε στους χρήστες πραγματικά ελεύθερη επιλογή. Η Meta τροποποίησε το σύστημα για να το ευθυγραμμίσει με τους κανονισμούς της ΕΕ, αλλά τον Ιούλιο η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ζήτησε περαιτέρω αλλαγές, υπονοώντας ότι η εταιρεία ενδέχεται να αντιμετωπίσει ημερήσια πρόστιμα εάν η αναθεώρηση κριθεί ανεπαρκής.

Μετά την αποχώρησή του από την Ευρωπαϊκή Ένωση, το Ηνωμένο Βασίλειο έχει μεγαλύτερη ελευθερία να υιοθετήσει μια πιο ήπια προσέγγιση σε ό,τι αφορά την ιδιωτικότητα στο διαδίκτυο και φαίνεται να έχει δώσει το «πράσινο φως» για την εφαρμογή του σχεδίου στη χώρα. Η Meta δήλωσε ότι είχε εκτενείς συζητήσεις με την αρχή προστασίας της ιδιωτικής ζωής του Ηνωμένου Βασιλείου, το Γραφείο του Επιτρόπου Πληροφοριών.

«Αυτή η προσέγγιση κάνει τη διαφορά μεταξύ του Ηνωμένου Βασιλείου από της ΕΕ, όπου έχουμε συμμετάσχει σε παρόμοιες συζητήις», επισημαίνει.

Διαβάστε ακόμη:

σεις με τις ρυθμιστικές αρχές», ανέφερε η εταιρεία σε δήλωσή της. «Οι ρυθμιστικές αρχές της ΕΕ συνεχίζουν να υπερβάλλουν, απαιτώντας από εμάς να παρέχουμε μια λιγότερο εξατομικευμένη διαφημιστική εμπειρία που υπερβαίνει τα όρια που ορίζει ο νόμος, δημιουργώντας μια χειρότερη εμπειρία για τους χρήστες και τις επιχειρήσε