Ο εφοπλιστής Μάριος Ηλιόπουλος, ιδιοκτήτης της εταιρείας SeaJets, που εμφανίστηκε ξαφνικά και στα χρηματιστηριακά δρώμενα, με την εμπλοκή του στις εξελίξεις γύρω από τη MIG, μπορεί να είναι άγνωστος στο ευρύ επενδυτικό κοινό του Χρηματιστηρίου, αλλά στον χώρο της ναυτιλίας, όχι μόνο δεν είναι…άγνωστος, αλλά ουσιαστικά “βασιλεύει” στις αγορές της ακτοπλοΐας και της κρουαζιέρας.

Διαθέτει τον μεγαλύτερο στόλο ταχύπλοων όχι μόνο στην ελληνική ακτοπλοΐα, αλλά και διεθνώς με 17 πλοία, αλλά διαθέτει και 6 πλέον κρουαζιερόπλοια, μετά την προ ημερών εξαγορά του Costa Magica και ουσιαστικά κυριαρχεί στη Μεσόγειο και κατέχει σημαντική θέση στην παγκόσμια αγορά-βιομηχανία κρουαζιέρας.

Είναι προφανές ότι εισερχόμενος στο χρηματιστηριακό τερέν για πρώτη φορά, δεν είχε στόχο κάποιες υπεραξίες από την άνοδο της μετοχής της MIG, αλλά ο στόχος ήταν η Attica Συμμετοχών και η ΑΝΕΚ, εταιρείες που τον ενδιαφέρουν λόγω του στόλου τους και των γραμμών που εξυπηρετούν.

Η αντίδραση βέβαια της Πειραιώς ανέκοψε τα σχέδια του εφοπλιστή, αν και τη γενικότερη στάση του θα την μάθουμε μάλλον την ερχόμενη Δευτέρα, καθώς θα παραστεί κατά τις πληροφορίες στην συνέχιση της επαναληπτικής γενικής συνέλευσης.

Σε κάθε περίπτωση, πάντως, ζημιωμένος δεν θα βγει, καθώς με βάση την τιμή των 0,1668 του ευρώ της δημόσιας προσφοράς της Πειραιώς, το κέρδος του υπολογίζεται σε πάνω από 5 εκατ. ευρώ.

Πληροφορίες που δεν κατέστη δυνατόν να διασταυρωθούν και τις μεταφέρουμε με επιφύλαξη, προερχόμενες από πηγές που έχουν πρόσβαση στο περιβάλλον του κ. Ηλιόπουλου, αναφέρουν ότι η κίνησή του αυτή, να στοχεύσει τη MIG και μέσω αυτής την Attica Συμμετοχών και την ΑΝΕΚ, δεν πρόκειται να μείνει “ορφανή” ή χωρίς συνέχεια, γενικότερα, αλλά και ως προς το σκέλος της χρηματιστηριακής αγοράς, με ότι και αν αυτό σημαίνει μελλοντικά…

Διαβάστε ακόμη: