Η αγορά μπορεί να συνεχίσει να υπολειτουργεί για ένα αρκετό χρονικο διάστημα ακόμα, ωστόσο στο υπ. Ανάπτυξης και Επενδύσεων έχουν ξεκινήσει ήδη το σχεδιασμό για το πως θα γίνει η σταδιακή επαναλειτουργία της αγοράς.
Στο πλαίσιο αυτό, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του protothema.gr, οι επιτελείς του υπουργείου έχουν ήδη συγκροτήσει σχέδιο με την ονομασία «click in shop». Τι είναι αυτό; Ουσιαστικά να επιτραπεί στα καταστήματα να υποδέχονται έναν ιδιαίτερο μικρό αριθμό καταναλωτών στο εσωτερικό τους, ο οποίος και πάλι θα εξαρτάται απ’ τα τετραγωνικά μέτρα του καταστήματος. Για να διασφαλιστεί μάλιστα ότι ο αριθμός των επισκεπτών θα είναι μικρός θα χρησιμοποιηθεί η εμπειρία του «click away». Εν ολίγοις ο καταναλωτής είτε τηλεφωνικά είτε διαδικτυακά θα κλείνει ραντεβού με το κατάστημα σε συγκεκριμένη μέρα και ώρα. Ραντεβού το οποίο θα πιστοποιείται και πάλι με sms. Το μέτρο – «γέφυρα» προς την επαναλειτουργία της αγοράς θεωρείται από τα στελέχη του υπ. Ανάπτυξης ότι θα μπορούσε να βοηθήσει εκείνο το τμήμα της αγοράς, όπως πχ τα καταστήματα ένδυσης και υπόδυσης που έχουν μειονέκτημα με τη διαδικασία του click away αφού ο καταναλωτής χρειάζεται να δοκιμάσει για να αγοράσει.
Ταυτόχρονη Λειτουργεία
Μάλιστα η σκέψη είναι click away και click in shop να λειτουργήσουν παράλληλα ώστε να μπορεί κάποιο κατάστημα να είναι σε θέση να εξυπηρετεί περισσότερους καταναλωτές. Εφόσον κάποιος καταναλωτής ξέρει τι θέλει να αγοράσει και το παραγγείλει ή το προπληρώσει ηλεκτρονικά θα μπορεί να παραλαμβάνει έξω απ’ το κατάστημα, ώστε να υπάρχει η δυνατότητα σε κάποιον άλλο αναποφάσιστο καταναλωτή να είναι εντός του καταστήματος.
Σε κάθε περίπτωση η έναρξη ισχύος του «click in shop» φαίνεται πως αργεί ακόμα, και όπως έλεγε το πρωί ο υπ. Ανάπτυξης και Επενδύσεων κ. Αδωνις Γεωργιάδης όλα θα κριθούν απ’ την εξέλιξη της πανδημίας. Η πρόταση προς την Επιτροπή των Λοιμωξιολόγων αναμένεται να κατατεθεί στις αρχές του επόμενου μήνα, όταν θα επιχειρηθεί μία επαναξιολόγηση της κατάστασης.