Η McLaren αντικαθιστά την GT με τη νέα, πιο ισχυρή και πιο ελαφριά GTS, προσφέροντας ακόμα καλύτερες επιδόσεις και οδική συμπεριφορά. Η GT θεωρείται ως το πιο… άνετο μοντέλο της McLaren, που απευθυνόταν σε εκείνους τους οδηγούς που ναι μεν επιθυμούσαν κορυφαίες επιδόσεις και οδικά χαρακτηριστικά, αλλά να είναι και φιλικό στην καθημερινή χρήση. Έτσι, η νέα GTS συνεχίζει στον δρόμο που χάραξε η GT, συνδυάζοντας και την οδική συμπεριφορά που αναμένεις από ένα supercar, την άνεση που είναι απαραίτητη στα πολύωρα ταξίδια, αλλά και επαρκή χώρο… αποσκευών για μία διήμερη απόδραση. Το σχήμα της GTS και η αεροδυναμική, τομέας όπου ανέκαθεν διακρίνεται η McLaren, δεν άλλαξαν σημαντικά, με τις διαφορές να εστιάζονται κυρίως στην προσπάθεια μείωσης του βάρους. Η οροφή αποτελείται από ανακυκλωμένα ανθρακονήματα, συνεισφέροντας και στη μείωση του βάρους συνολικά, αλλά και στο χαμηλότερο κέντρο βάρους του αυτοκινήτου.

Το σωληνωτό πλαίσιο είναι φυσικά και αυτό από ανθρακονήματα, στα οποία έχουν «βιδωθεί» δύο υποπλαίσια από αλουμίνιο, μπροστά και πίσω, με το μπροστινό να στηρίζει την ανάρτηση και το πίσω το συγκρότημα του κινητήρα, του κιβωτίου και της πίσω ανάρτησης. Το συνολικό αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό, αν αναλογιστεί κανείς τις διαστάσεις του μοντέλου, καθώς το βάρος φτάνει τα 1.520 κιλά, μειωμένο κατά 10 κιλά σε σχέση με την απερχόμενη GT.

Ο κινητήρας παραμένει ο ίδιος, όπως και η μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς, μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων, έχοντας ωστόσο υποστεί και αυτός κάποιες βελτιώσεις. Ο τοποθετημένος στο κέντρο V8 των 4.0 λίτρων με τα δύο τούρμπο, αποδίδει πλέον 635 ίππους (αναλογία κιλών/ίππο μόλις 2.4) και 630 Nm ροπής, προσφέροντας ακόμα καλύτερες επιδόσεις με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα να καλύπτονται από στάση σε 3.2 δευτ, τα 200 χλμ./ώρα σε 8.9 δευτ, με την τελική ταχύτητα να σταματά στα 326 χλμ./ώρα. Για το σύστημα πέδησης έχουν επιλεγεί προφανώς κεραμικά φρένα, με τα μπροστινά να είναι διαμέτρου 390 χιλ. με εξαπίστονες δαγκάνες και τα πίσω 380 χιλ. με τετραπίστονες δαγκάνες. Στην ανάρτηση των διπλών ψαλιδιών, έχουν τοποθετηθεί τα υδραυλικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Monroe με τις δύο βαλβίδες, με τρεις επιλογές ρύθμισης, Comfort, Sport και Track με την τελευταία να προορίζεται και για χρήση πίστας.

Για να τονιστεί ο… άνετος χαρακτήρας της GTS, το εσωτερικό υπάρχουν πολλά στοιχεία πολυτέλειας, όπως οι επενδύσεις των καθισμάτων που αποτελούνται από συνδυασμό δέρματος και αλκαντάρα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και θερμαινόμενα καθίσματα δύο οθόνες πολλαπλών ενδείξεων, μία 10.25 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και μία 7 ιντσών στην κεντρική κονσόλα σε διάταξη πορτρέτου. Στα παραπάνω προσθέστε και το ηχοσύστημα της Bower & Wilkins με 12 ηχεία και τον χώρο αποσκευών των… 570 λίτρων κι έχετε ένα ολοκληρωμένο Grand Tourism.

Οι παραγγελίες της νέας GTS έχουν ξεκινήσει με τα πρώτα μοντέλα να παραδίδονται στους τυχερούς αγοραστές εντός του 2024.

Διαβάστε ακόμη: