Η McDonald’s πλησιάζει σε ένα μέλλον όπου οι ταμίες δεν θα είναι απαραίτητοι.
Η μεγαλύτερη αλυσίδα fast food στον κόσμο λανσάρει μια νέα μορφή στις ΗΠΑμε ψηφιακούς σταθμούς παραγγελίαςπου μπορούν να δέχονται μετρητά και να δίνουν ρέστα, επιτρέποντας στους περισσότερους πελάτες να παρακάμπτουν εντελώς την ταμειακή μηχανή, σύμφωνα με άτομα που γνωρίζουν τη νέα σχεδιαστική επιλογή.

Ενώ ο κύριος όγκος των τοποθεσιών της McDonald’s διαθέτει ήδη περίπτερα, αυτή τη στιγμή οι περισσότεροι πελάτες που δεν πληρώνουν με κάρτες πρέπει να κάνουν ουρά για να ολοκληρώσουν τις συναλλαγές τους με τη βοήθεια ενός υπαλλήλου.
Τα ανθρώπινα χέρια δεν πρόκειται να εξαφανιστούν. Αλλά το νέο μοντέλο – το οποίο εφαρμόζεται μόνο σε μερικά εστιατόρια – θα μειώσει περαιτέρω την εξάρτηση των εστιατορίων από τους ταμίες, οι οποίοι θα αναλάβουν άλλα καθήκοντα, όπως η μεταφορά φαγητού στους πελάτες που ζητούν εξυπηρέτηση στο τραπέζι ή παραλαβή στο πεζοδρόμιο.

Στο πλαίσιο της νέας εμφάνισης, οι οθόνες πίσω από τον πάγκο που κανονικά εμφανίζουν το πλήρες μενού θα αναδεικνύουν επιλεγμένα είδη και θα ενθαρρύνουν τους επισκέπτες να παραγγείλουν στο περίπτερο ή στην εφαρμογή για κινητά, σύμφωνα με την McDonald’s, η οποία επιβεβαίωσε τη νέα επιλογή σχεδιασμού. Οι πελάτες που προτιμούν να παραγγείλουν στον πάγκο μπορούν ακόμα να το κάνουν, ενώ τα πλήρη εκτυπωμένα μενού θα είναι διαθέσιμα κατόπιν αιτήματος, σύμφωνα με το Bloomberg.

«Αυτές οι αλλαγές ικανοποιούν την αυξημένη επιθυμία των πελατών μας για ψηφιακές επιλογές, βελτιώνοντας παράλληλα την ταχύτητα και την ακρίβεια», δήλωσε η εταιρεία.

Προς το παρόν, η αλλαγή είναι προαιρετική, οι οποίοι κατέχουν και διαχειρίζονται ανεξάρτητα περίπου το 95% των εστιατορίων McDonald’s στις ΗΠΑ. Η εταιρεία δήλωσε ότι δεν έχει χρονοδιάγραμμα για ευρύτερη εφαρμογή.

Η κίνηση αυτή είναι το πιο πρόσφατο σημάδι του τρόπου με τον οποίο η παραγγελία μέσω κινητού αναδιαμορφώνει το τοπίο των fast-food στις ΗΠΑ.

Αφού εκτοξεύθηκε στα ύψη κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι παραγγελίες που έγιναν μέσω εφαρμογής, παράδοσης ή περιπτέρων αντιπροσώπευαν περισσότερο από το 40% των πωλήσεων της McDonald’s στις κορυφαίες αγορές κατά το τρίτο τρίμηνο του περασμένου έτους.

Τα ψηφιακά περίπτερα μπορούν να επιταχύνουν την παραγγελία, μειώνοντας τον χρόνο που οι εργαζόμενοι περιμένουν τους πελάτες να κάνουν την επιλογή τους, η οποία συχνά περιλαμβάνει την τακτική του στάσιμου «μπορώ να έχω εεεε», ενώ οι χρήστες της εφαρμογής, οι οποίοι αποκτούν πόντους που μπορούν να εξαργυρωθούν για δωρεάν φαγητό, τείνουν να επισκέπτονται πιο συχνά και να παραγγέλνουν εξτρά όπως οι τηγανιτές πατάτες .

Η στροφή στην ψηφιακή τεχνολογίααναδιαμορφώνει επίσης τη φύση των θέσεων εργασίας των εργαζομένων στη McDonald’s, έναν ακρογωνιαίο λίθο της αγοράς εργασίας των ΗΠΑ, με πάνω από 2 εκατομμύρια άτομα στα εστιατόρια franchising σε όλο τον κόσμο.

Ενώ οι εργαζόμενοι μπορεί να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο για να παίρνουν παραγγελίες και να χτυπούν τα κουδούνια, ορισμένοι αναλαμβάνουν νέα καθήκοντα, όπως το να φέρνουν φαγητό σε πελάτες που έχουν παραγγείλει online. Ορισμένοι έχουν επίσης αρχίσει να διορίζουν «επικεφαλής εμπειρίας πελατών» για να βοηθούν τους πελάτες, παρόμοια με τον τρόπο με τον οποίο λιανοπωλητές όπως η Walmart Inc. και η Target Corp. τοποθετούν υπαλλήλους κοντά σε αυτόματες ταμειακές μηχανές.

«Η ψηφιακή τεχνολογία θα συνεχίσει να αναπτύσσεται για εμάς», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της McDonald’s Chris Kempczinski σε αναλυτές τον Ιούλιο. «Θα έχουμε όλο και περισσότερους πελάτες στην ψηφιακή μας πλατφόρμα».

Διαβάστε ακόμη: