H Mazda δεν θα μπορούσε φυσικά να απουσιάζει από το Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο, «Παίζοντας» εντός έδρας η ιαπωνική εταιρία «σκοράρει» στο συναίσθημα των οπαδών της, μέσα από το νέο Iconic SP, καθώς εικάζεται ότι πρόκειται για μια πρόγευση από το μελλοντικό διάδοχο του εμβληματικού MX-5. Σύμφωνα με τη Mazda, το Iconic SP είναι ένα σπορ αυτοκίνητο με συμπαγείς διαστάσεις (μήκος 4.180 χλστ., πλάτος 1.850 χλστ., ύψος 1.150 χλστ., μεταξόνιο 2.590 χλστ.), σε πρωτότυπη προς το παρόν μορφή, το οποίο κλείνει το «μάτι» σε όσους αγαπούν τα αυτοκίνητα και τη χαρά της οδήγησης.
Παράλληλα, ακολουθεί την τάση της βιώσιμης κινητικότητας, χάρη στο καινοτόμο ηλεκτρικό του σύστημα, το οποίο χρησιμοποιεί περιστροφικό κινητήρα (Wankel) με δύο ρότορες που τροφοδοτείται από καύσιμο ουδέτερου άνθρακα, όπως e-fuels ή υδρογόνο. Το «παρών» στο Iconic SP δίνει και μπαταρία, η οποία όταν φορτίζει από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας καθιστά την οδήγηση σχεδόν ουδέτερη από εκπομπές άνθρακα. Επομένως ο ρόλος του περιστροφικού κινητήρα θα είναι κάτι σαν range extender, όπως συμβαίνει στο MX-30 E-Skyactiv R-EV.
Σημειώνεται ακόμα ότι το Iconic SP θα μπορεί να δίνει ρεύμα σε έκτακτη ανάγκη όπως π.χ. μια φυσική καταστροφή ή σε διάφορες υπαίθριες δραστηριότητες. Γνωρίζουμε ότι η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 370 ίππους, αλλά προς το παρόν δεν αποκαλύπτεται κανένα άλλο τεχνικό χαρακτηριστικό για το σύστημα κίνησης του πρωτότυπου Iconic SP. Με το βάρος να περιορίζεται στα 1.450 κιλά, η αναλογία ισχύς/βάρους διαμορφώνεται στα 3,9 κιλά/ίππο.
Η τοποθέτηση του περιστροφικού κινητήρα στο κέντρο του αυτοκινήτου επέτρεψε στους σχεδιαστές της Mazda να δημιουργήσουν ένα χαμηλό εμπρός καπό. Ταυτόχρονα πέτυχαν χαμηλό κέντρο βάρους και την ιδανική κατανομή του εμπρός – πίσω, με αναλογία 50:50. Τέλος, να πούμε ότι νέα είναι και η κόκκινη απόχρωση ονόματι «Viola Red» του Iconic SP, με τη Mazda να αναφέρει ότι στόχος της ήταν η επίτευξη ενός ζωντανού χρώματος, δημιουργώντας παράλληλα μια αίσθηση σκιάς που τονίζει το σχήμα του αυτοκινήτου.