Στον κλάδο των αλκοολούχων ποτών μπαίνει η διάσημη Αμερικανίδα τραγουδίστρια Μπιγιονσέ. Λίγο μετά την κυκλοφορία ενός άλμπουμ country που έκανε θραύση στα charts και το λανσάρισμα μιας σειράς προϊόντων περιποίησης μαλλιών, η σούπερ σταρ συνεργάστηκε με τη θυγατρική της LVMH, Moët Hennessy, για τη δημιουργία ενός νέου αμερικανικού ουίσκι με την ονομασία SirDavis.
Το ουίσκι αξίας 89 δολαρίων ανά φιάλη αποτελείται από 51% σίκαλη και 49% βυνοποιημένο κριθάρι, ενώ επικεφαλής της δημιουργίας του ήταν ο master distiller Bill Lumsden, γνωστός για τη δουλειά του στα σκωτσέζικα Glenmorangie και Ardbeg.
Το όνομα του ουίσκι είναι εμπνευσμένο από τον πρόγονο της Beyoncé, τον Davis Hogue, έναν αγρότη που έφτιαχνε moonshine κατά τη διάρκεια της ποτοαπαγόρευσης στον αμερικανικό Νότο. Η διάσημη τραγουδίστρια δήλωσε ότι όταν έμαθε πώς ο Hogue έκρυβε μπουκάλια ουίσκι σε κέρδους για την οικογένειά και τους φίλους του, της γεννήθηκε η ιδέα να λανσάρει ένα brand ουίσκι.
Επιστρέφοντας στις ρίζες της Μπιγιονσέ στο Χιούστον, το SirDavis θα τελειοποιηθεί και θα εμφιαλωθεί στο Τέξας. Το γυάλινο μπουκάλι -με σήμα ένα άλογο- θυμίζει επίσης την πολιτεία του Lone Star. Το ουίσκι θα είναι διαθέσιμο τον Σεπτέμβριο στις ΗΠΑ, καθώς και στο Λονδίνο, το Παρίσι και το Τόκιο.
Ο σύζυγος της Μπιγιόνσε, Jay-Z, έχει υπογράψει επίσης μια μάρκα αλκοολούχων ποτών που ανήκει στην LVMH. Το 2021, η Moët Hennessy αγόρασε το 50% της Armand de Brignac, ενός παραγωγού σαμπάνιας που ανήκει στον αστέρα της χιπ-χοπ και επιχειρηματία.
Τα αλκοολούχα εμπορικά σήματα που ανήκουν σε διασημότητες έχουν γνωρίσει μεγάλη άνθηση τα τελευταία χρόνια- τα πιο επιτυχημένα είναι η τεκίλα Casamigos του Τζορτζ Κλούνεϊ και το τζιν Aviation του Ράιαν Ρέινολντς, τα οποία αγόρασε ο γίγαντας ποτών Diageo έναντι 1,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Ο Μπρούνο Μαρς πόνταρε στο ρούμι, ενώ η Κέιτ Μπλάνσετ είναι η δημιουργική διευθύντρια μιας μάρκας σάκε.
Δεν είναι η πρώτη συνεργασία της Μπιγιόνσε με τη μεγαλύτερη εταιρεία ειδών πολυτελείας στον κόσμο. Πρωταγωνίστησε σε διαφημιστικές καμπάνιες για την Tiffany και τον περασμένο μήνα παρουσίασε την ομάδα ΗΠΑ κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού, της οποίας η LVMH ήταν ο premium χορηγός.
Ωστόσο, η αύξηση των πωλήσεων του γίγαντα της πολυτέλειας επιβραδύνθηκε το τελευταίο τρίμηνο, καθώς οι πλούσιοι αγοραστές συγκράτησαν τις δαπάνες για ακριβές τσάντες και σαμπάνια. Οι μετοχές έχουν υποχωρήσει περισσότερο από 11% τους τελευταίους 12 μήνες, όπως μεταδίδει το Bloomberg.
Διαβάστε ακόμη:
- 7 πράγματα που δεν πρέπει να ψάξεις ποτέ στο Google
- Μπλέικ Λάιβλι: Από χρυσό κορίτσι του Χόλιγουντ, στο επίκεντρο σφοδρής κριτικής
- Γύπας: Πώς η εξαφάνιση του συνδέεται με το θάνατο μισού εκατομμυρίου ανθρώπων
- Αλέν Ντελόν: Πανικός με την επιθυμία του να θανατώσουν τον σκύλο του και να τους θάψουν μαζί