Η L’Oreal εξετάζει το ενδεχόμενο επένδυσης στην εταιρεία αρωμάτων πολυτελείας Amouage.
Ο γαλλικός όμιλος ομορφιάς διεξάγει συνομιλίες σχετικά με την πιθανή αγορά μειοψηφικού μεριδίου στην Amouage, σύμφωνα με το Bloomberg. Ο ιδιοκτήτης της Amouage, ο όμιλος SABCO, αποτιμάει την εταιρεία στα 3 δισ. ευρώ.
Η Αmouage
Η Amouage ιδρύθηκε το 1983 με μια ιδέα που βασίστηκε στην κληρονομιά του σουλτανάτου του Ομάν ως πολιτιστικό σταυροδρόμι στο κέντρο των αρχαίων εμπορικών δρόμων για το λιβάνι και το μύρο. Ορισμένα από τα αρώματά της φτάνουν τα 365 ευρώ για ένα μπουκάλι των 100 ml, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της Amouage.
Η εταιρεία πωλεί τα προϊόντα της, που προωθούνται ως «το δώρο των βασιλιάδων», σε περίπου δώδεκα αυτόνομες μπουτίκ και σε 1.000 άλλα σημεία, συμπεριλαμβανομένων πολυκαταστημάτων, αρωματοπωλείων και αεροδρομίων.
Οι λιανικές πωλήσεις της Amouage αυξήθηκαν σε περισσότερα από 210 εκατομμύρια δολάρια το 2023, υπερδιπλασιάζοντας τα έσοδά της σε διάστημα τριών ετών. Η εταιρεία ελέγχεται από την SABCO, έναν τοπικό επιχειρηματικό όμιλο με επικεφαλής τον πρόεδρο Sayyid Khalid Bin Hamed Al Busaidi, ο οποίος έχει επίσης συμφέροντα σε ακίνητα, μέσα ενημέρωσης, διανομή αυτοκινήτων και ηλεκτρικό εξοπλισμό.
Η L’Oreal επεδίωξε μια σειρά εξαγορών και συμφωνιών αδειοδότησης που τη βοήθησαν να δημιουργήσει μια σταθερή σειρά από μάρκες καλλυντικών και αρωμάτων. Η εταιρεία αγόρασε πέρυσι την αυστραλιανή μάρκα καλλυντικών Aesop.
Διαβάστε ακόμη:
- Σπαρτιάτες: Ποινική δίωξη κατά 11 βουλευτών και στον Κασιδιάρη για εξαπάτηση των εκλογέων
- Κατερίνα Καινούργιου για Μπάρκα: Ήταν ανήθικο από πλευράς της, με ενόχλησε που δεν με πήρε για συγγνώμη
- Αλεξάνδρα Παναγιώταρου: Δεν θα έκανα μόνη μου παιδί, αν και μπορώ
- Super Κική: Ποια είναι η influencer που ήθελε «να βγάλει τα κόμπλεξ του φτωχού» και μέσα σε έναν χρόνο κέρδισε 1 εκατ. ευρώ από το Instagram