Την οργανική ανάπτυξη έχει ως στόχο η Lidl Ελλάς η οποία συνεχίζει να υλοποιεί το επενδυτικό της πρόγραμμα ύψους €100 εκατ. στο δίκτυο των καταστημάτων και των αποθηκών της.
Η εταιρεία επιχειρεί να αναδείξει τις εγχώριες επιχειρήσεις και τα ποιοτικά προϊόντα τους προωθώντας και ενισχύοντας την προοπτική τους όχι μόνο στην ελληνική αγορά αλλά και σε χώρες, στις οποίες δραστηριοποιείται ο γερμανικός λιανεμπορικός όμιλος.
«Είμαστε εκ των πραγμάτων πρεσβευτές της ελληνικής παραγωγής στον κόσμο» δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Βασιλική Αδαμίδου, διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας της Lidl Ελλάς. «Σήμερα συνεργαζόμαστε με περισσότερους από 400 Έλληνες προμηθευτές προϊόντων, ενώ πάνω από το 60% του τζίρου μας προέρχεται από τα δικά τους προϊόντα. Προωθούμε και ενισχύουμε την προοπτική τους όχι μόνο στην ελληνική αγορά αλλά και σε 30 χώρες, στις οποίες δραστηριοποιείται η Lidl, συμπεριλαμβανομένων και των ΗΠΑ. H συνολική αξία της προώθησης αυτής υπερβαίνει τα 180 εκατ. ευρώ» τονίζει.
Οι στόχοι
Έχοντας ως στόχο την οργανική της ανάπτυξη, η εταιρεία μέχρι σήμερα έχει επενδύσει συνολικά στη χώρα πάνω από 1,4 δισ. ευρώ. Εξάλλου, συνεχίζει να υλοποιεί πρόγραμμα ύψους 100 εκατ. ευρώ στο δίκτυο των καταστημάτων και των αποθηκών της. Σημειώνεται ότι το δίκτυο της αλυσίδας αποτελείται από 230 σημεία πώλησης στην Ελλάδα και 20 στην Κύπρο.
Επιπλέον, έχει ως στόχο να επενδύσει 20 εκατ. ευρώ για την ψηφιοποίηση μέσω της χρήσης ηλεκτρονικής σήμανσης στα ράφια (Electronic Shelf Labelling). Στόχος είναι να προσφέρει αξιόπιστη και έγκαιρη πληροφόρηση για τα προϊόντα και τις τιμές και να συμβάλλει στην προστασία του περιβάλλοντος με την εξοικονόμηση 15 τόνων χαρτιού σε βάθος πενταετίας. Σημαντικές είναι και οι άλλες «πράσινες» επενδύσεις.
Συγκεκριμένα σε βάθος τετραετίας θα έχει εγκαταστήσει φωτοβολταϊκά συστήματα σε 22 καταστήματα και 2 αποθήκες ενώ υπολογίζει την εγκατάσταση σταθμών ηλεκτρικής φόρτισης σε 142 καταστήματα στα επόμενα 2 χρόνια.