Ανοδική πορεία συνέχισαν να καταγράφουν οι πωλήσεις των γνωστών παιχνιδιών Lego και το 2021 καθώς τόσο οι μικροί όσο και οι μεγάλοι τους «υποστηρικτές» που έμειναν κλεισμένοι σπίτι λόγω lockdown κατασκεύασαν μερικά από τα διάσημα μοντέλα της όπως το «Star Wars» και το «Harry Potter».

Η εταιρεία ανακοίνωσε σήμερα ότι τα ετήσια έσοδά της αυξήθηκαν κατά 27% στα 8,06 δις. δολάρια (ή 55,3 κορόνες Δανίας) από 6,36 δις. δολάρια (ή 43,7 κορόνες) το 2020.

Η Lego ήταν μία από τις εταιρείες παιχνιδιών που σημείωσαν τεράστια κέρδη κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ενώ αναβάθμισε και τις υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου για την αύξηση των πωλήσεων.

Οι κορυφαίες μάρκες της εταιρείας περιλάμβαναν Lego City, Lego Technic, Lego Creator Expert, Lego Harry Potter και Lego Star Wars. Αυτά τα παιχνίδια ποικίλλουν σε μέγεθος και δυσκολία, με την εταιρεία να λέει ότι τα θέματα κάνουν διασκεδαστικό για τα παιδιά να μαθαίνουν δεξιότητες οικοδόμησης, ενώ την ίδια ώρα παρέχουν και μια δημιουργική διέξοδο για τους ενήλικες.

Κλείνει 90 χρόνια λειτουργίας

Η Lego σημείωσε ότι καθώς μπαίνει στα 90 της χρόνια λειτουργίας αναμένει ότι οι ρυθμοί ανάπτυξής της θα εξομαλυνθούν και θα επιστρέψουν σε μονοψήφια ποσοστά. Επίσης, στα μέσα του 2022, η εταιρεία σχεδιάζει να ξεκινήσει σταδιακά τις συσκευασίες βιώσιμων πωλήσεων για να αντικαταστήσει τις πλαστικές σακούλες μιας χρήσης που χρησιμοποιεί για τον διαχωρισμό των τούβλων Lego.

Κατά τη διάρκεια του 2021, η εταιρεία άνοιξε 165 νέα καταστήματα, συμπεριλαμβανομένων 95 στην Κίνα, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό των παγκόσμιων καταστημάτων της σε 832. Η Κίνα έχει γίνει μία από τις κορυφαίες αγορές της Lego και διαθέτει 340 καταστήματα στο παγκόσμιο αποτύπωμά της λιανικής.