Είτε είσαι σε mood που όλα σε συγκινούν είτε θες να δεις κάτι γιατί είσαι θεατρόφιλος, το «Κράτα με» θα σε συνεπάρει με τα δυνατά του νοήματα και τις ανθρώπινες ερμηνείες και την ανεπανάληπτη σκηνοθεσία του.

Το «Κράτα με», σε σκηνοθεσία του Βασίλη Μυριανθόπουλου, παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Αθήνα και είναι το βραβευμένο έργο «Next Fall». Και το σίγουρο είναι πως θέλουμε να υπάρξει και δεύτερος και τρίτος χρόνος γιατί έχει πολλά να δώσει στο θεατρόφιλο κοινό.

Βασικός πυρήνας της παράστασης οι αντιθέσεις. Και όποιο δίπολο κι αν διαλέξεις, θα καταλήξεις στο ερώτημα: «Ποιος είμαι και τι κάνω για εμένα και αυτούς που αγαπώ;». Ίσως η κυριότερη αντίθεση που ξεχωρίζει, είναι εκείνη της πίστης αλλά με την ευρύτερη έννοια. Δηλαδή ξετυλίγεται μπροστά σου και το θέμα της θρησκευτικής πίστης αλλά και των πεποιθήσεων που έχεις για τον εαυτό σου και τον κόσμο.

Και πάνω εκεί «χορεύουν» μπροστά σου συναισθήματα και σχέσεις, βλέπεις ανθρώπινα ξεσπάσματα και σκοτεινές πλευρές που αναγνωρίζεις ίσως και τον εαυτό σου μέσα σε αυτά. Και όλα αυτά δοσμένα τόσο έξυπνα, τόσο αριστοτεχνικά. Γιατί το σκηνικό είναι απλό, πολύ απλό ίσως θα έλεγε κανείς αλλά δεν υστερεί σε τίποτα από εκείνα που έχουν πολλά αντικείμενα πάνω στην σκηνή.

Ο σκηνοθέτης κατάφερε να βγάλει κάτι αδιανόητα πλούσιο μέσα από λιτά τεχνάσματα. Και με αυτά που σκέφτηκε, είναι σαν να βλέπεις ταινία ή σειρά που κάνεις αναδρομές στο παρελθόν. Και όλα αυτά με τη βοήθεια των εφέ που νιώθεις τους παλμούς σου να ανεβοκατεβαίνουν, προσμένοντας για το τι θα γίνει μετά: Θα σωθεί η σχέση; Θα σωθεί ο άνθρωπος; Κι αν σωθεί, τι θα έχει μείνει ίδιο και τι θα έχει αλλάξει;

Το σίγουρο είναι πως οι ερμηνείες ήταν απίστευτες. Ιδιαίτερα ξεχώρισε ο «Λουκ» (Δημήτρης Λιακόπουλος) που κρεμόταν ανάμεσα σε δύο κόσμους. Όλοι έπαιζαν τόσο φυσικά που ένιωθες λες και είσαι μέρος της οικογένειάς τους, λες και το πρόβλημά τους είναι δικό σου πρόβλημα που θέλεις να λύσεις, πασχίζεις μαζί τους ενάντια στον χρόνο. Τον χρόνο που είναι τόσο λίγος και τόσο πολύς συνάμα.

Περισσότερες πληροφορίες για την παράσταση εδώ

Διαβάστε ακόμη: