Στήριξη της ελληνικής οικογένειας απέναντι στην ακρίβεια και τις πληθωριστικές πιέσεις ζήτησε ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας κατά τη συνάντησή, παρουσία του γενικού γραμματέα Εμπορίου & Προστασίας του Καταναλωτή Σωτήρη Αναγνωστόπουλου, με την Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας.
Στο πλαίσιο των νέων παρεμβάσεων της κυβέρνησης για την προστασία των καταναλωτών ζητήθηκε από τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ:
- Να αποστείλουν πρόσφατα αρχεία τιμών προϊόντων έως και τις 20/09/2023.
- Να κοινοποιούν στο υπουργείο Ανάπτυξης τους τιμοκαταλόγους των προμηθευτών, όταν υπάρχει οποιαδήποτε μεταβολή στην τιμή αγοράς σε βασικά καταναλωτικά προϊόντα.
- Να κοινοποιούν ημερησίως στο υπουργείο Ανάπτυξης τις τιμές λιανικής στα βασικότερα φρούτα και λαχανικά.
Επιπρόσθετα, διευκρινίστηκε ότι τα σούπερ μάρκετ θα είναι υπεύθυνα για την τοποθέτηση της ειδικής σήμανσης στο ράφι, η οποία θα ενημερώνει το καταναλωτή ότι το συγκεκριμένο προϊόν έχει μείωση τιμής κατά τουλάχιστον 5%, για χρονικό διάστημα κατ’ ελάχιστον 6 μηνών.
Ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας δήλωσε σχετικά: «Σε αυτή τη μάχη πρέπει να είμαστε όλοι μαζί. Βασική προτεραιότητα της κυβέρνησής μας και του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη είναι η στήριξη των πολιτών απέναντι στη δυσβάσταχτη ακρίβεια. Είναι αναγκαίο να το αντιληφθούν και οι εταιρείες πώλησης προϊόντων απαραίτητων για τη διαβίωση του νοικοκυριού και, με αίσθημα ευθύνης και κοινωνικής συνείδησης, να σταθούν δίπλα στην ελληνική οικογένεια. Και, βέβαια, δεν είναι μόνο θέμα ηθικής και αλληλεγγύης αλλά και επιχειρηματικής βιωσιμότητας. Αυτό τον κάβο πρέπει να τον περάσουμε όλοι μαζί. Από την πλευρά της Πολιτείας, εγγυόμαστε ότι όλα αυτά θα πραγματοποιηθούν με κανόνες που τονώνουν τον ανταγωνισμό, αυξάνουν τη διαφάνεια και διασφαλίζουν προσιτές τιμές προϊόντων για τους καταναλωτές».
Διαβάστε ακόμη:
- Συνοδοί πολυτελείας για τη… Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ- Aπό Ευρώπη και Λας Βέγκας συρρέουν στη Νέα Υόρκη
- 50 Top Pizza: Αυτές είναι οι 100 καλύτερες πιτσαρίες στον κόσμο για το 2023
- Γιατί η μαύρη γάτα στο στούντιο προκάλεσε αμηχανία στον Νίκο Φίλη
- Η πολιτική επικοινωνία, η Αχτσιόγλου και ο σκύλος του Κασσελάκη