Τέτοια εποχή πέρσι, η Diet Coke, γιορτάζοντας 40 χρόνια παρουσίας στην αγορά, ανακοίνωνε με ταρατατζούμ τη συνεργασία της με την Κέιτ Μος. Το μοντέλο δεν θα ήταν απλώς κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας, αλλά creative director για τα events και τις κινήσεις του brand για τα 40ά του γενέθλια. Η επιλογή του αναψυκτικού με τις μηδενικές θερμίδες ίσως και να βασίστηκε σε παλαιότερη, και σήμερα αμφιλεγόμενη δήλωση του μοντέλου: «τίποτα δεν έχει καλύτερη γεύση από την αίσθηση του να είσαι αδύνατος».
Πάντως ο θώκος του creative director, πριν την ανάληψή του από την Κέιτ Μος ήταν κενός για 10 χρόνια. Ο τελευταίος που είχε λάβει τον τίτλο ήταν και πάλι άνθρωπος της μόδας. Το 2013 είχε προσληφθεί ο Μαρκ Τζέικομπς για να οργανώσει τις εκδηλώσεις για τα 30 χρόνια της Diet Coke.
Ενώ η Μος δήλωνε «ενθουσιασμένη» που έγινε «μέλος της οικογένειας της Diet Coke», τα social media μουρμούριζαν, γκρίνιαζαν, έκραζαν ως συνήθως. Σε εποχές θετικότητας του σώματος είναι πρέπον να προβάλλεται ως πρότυπο μια «κοκαλιάρα», ένα «κλαράκι»; Ο χαμός δεν απασχόλησε την Κέιτ. Κανένας χαμός άλλωστε δεν την απασχόλησε ποτέ στα σοβαρά. Από τα 15 της ακούει διαρκώς τα σχολιανά της.
Έναν χρόνο μετά, επιστρέφει ακάθεκτη με την Diet Coke στο χέρι. Η νέα καμπάνια του αναψυκτικού έχει και πάλι πρωταγωνίστρια την Κέιτ. Στο φωτογραφικό κομμάτι είναι θεάρα. Φορώντας ένα μικρό μαύρο φόρεμα με χρυσές αλυσίδες και ανάλογα αξεσουάρ (κολιέ και σκουλαρίκια), βάζει μπρος τη χρονομηχανή και μας γυρίζει στο 1992, όταν ξεκινούσε τη μεγάλη καριέρα της. Το look της Κέιτ παραπέμπει σε φόρεμα της Chanel από τη συλλογή Άνοιξη 1992 που είχε σχεδιάσει η φίλη και στιλίστρια Κέιτι Ίνγκλαντ.
Και πάμε στο σποτ με τίτλο Runway. Είναι η συνέχεια μιας σειράς με γενικό τίτλο Diet Coke Breaks, όπου το κόνσεπτ είναι ίδιο, αλλά αλλάζει ο πρωταγωνιστής. «Τα Diet Coke Διαλείμματα είναι κλασικά» λέει η Κέιτ Μος. «Ήθελα να προσθέσω τη μόδα με ένα τουίστ σε αυτές τις στιγμές. Η καμπάνια είναι πολύ διαφορετική αισθητικά από τα 90s και τα 2000s αλλά η αφήγηση είναι η ίδια. Αφορά μια παύση για να αγαπήσεις ό,τι αγαπάς και να χαρείς τον εαυτό σου εκείνη τη στιγμή, χωρίς όμως να τον παίρνεις πολύ στα σοβαρά».
Σύμφωνα με την ανάρτηση της Diet Coke στο instagram, είναι μια μοντέρνα εκδοχή του σποτ με τίτλο «11:30» των 80s. Με το τραγούδι «I Just Want to Make Love to You» να δίνει τον ρυθμό, η καμπάνια είχε για πρωταγωνιστή έναν καλλίγραμμο, ημίγυμνο φιλήδονο νεαρό που κόλαζε τα κορίτσια. Στην εκδοχή του 2023, η Κέιτ δεν έχει σκοπό να κολάσει κανέναν. Είναι πολύ ντυμένη (με μαύρο κοστούμι και ένα κατακόκκινο φόρεμα), αλλά είναι τσαχπίνα.
Οι προωθητικές ενέργειες ολοκληρώνονται με δώρα. Τέσσερις συσκευασίες του αναψυκτικού είναι διακοσμημένες με ένα σκίτσο της Κέιτ Μος που φορά κίτρινο, σιέλ, μοβ και κόκκινο φόρεμα. Όσοι διαμένουν στη Μεγάλη Βρετανία μπορούν να συλλέγουν τις Κέιτ και να κερδίζουν δώρα.
Με τη συνεργασία της με την Κέιτ Μος, η Diet Coke επισφραγίζει τις προθέσεις της να ανήκει στη βιομηχανία της μόδας. Στο παρελθόν έχει συνεργαστεί με τους Καρλ Λάγκερφελντ, Ζαν Πολ Γκοτιέ, Τζόναθαν Άντερσον, Μάθιου Γουιλιαμσόν και Ρομπέρτο Καβάλι. Να σημειωθεί πως πλέον είναι ο κύριος χορηγός της Εβδομάδας Μόδας του Λονδίνου και των Βρετανικών Βραβείων Μόδας.