Η είδηση επιβεβαιώνει τον πόλεμο που μαίνεται ανάμεσα στα πλέον δημοφιλή αναψυκτικά και την απόφαση της Coca Cola να περάσει το μήνυμά της και το προϊόν της στο νεανικό κοινό που τόσο επηρεάζεται από τον ευρύτερο χώρο της μόδας και τα είδωλά του.

Η εταιρεία με την απόφασή της αυτή συνεχίζει τις επιτυχημένες συνεργασίες με τον λαμπερό κόσμο της μόδας. Η Diet Coke έχει ήδη στο ενεργητικό της κι άλλες επιτυχημένες συνεργασίες με εξέχοντα προσωπα.

Στο παρελθόν έχει συνεργαστεί με τον Καρλ Λάγκερφελντ, τον Ζαν Πολ Γκοτιέ και τον Μαρκ Τζέικομπς, και το διαιτητικό ποτό της ήταν ένας από τους βασικούς σπόνσορες της London fashion week τον περασμένο Φεβρουάριο.

Diet or Die

Η έκδοση Women’s Wear Daily διακρίνει πίσω από την επιλογή αυτή, την επιστροφή στα πολύ αδύνατα σώματα.

Ο συγγραφέας Τιανγουέι Τσανγκ, θεωρεί την Κέιτ Μος «Το ιδανικό νεανικό πόστερ που δείχνει τα κορίτσια της μόδας να καταναλώνουν το διαιτητικό ποτό στα παρασκήνια των σόου μόδας, αλλά και στην καθημερινή τους ζωή μακριά από τις κάμερες και τα φώτα της δημοσιότητας».

Η Diet Coke έχει γίνει πολλές φορές σημείο αναφοράς για τα λιπόσαρκα μοντέλα, ως ένα αναγκαίο προϊόν που βοηθά να μείνει κανείς αδύνατος και να επιτύχει στη βιομηχανία της μόδας.

Το 2017, το πρώην μοντέλο Βικτουάρ Μασόν Ντοσέρ, ανέφερε στα απομνημονεύματά της ότι πέτυχε περιορίζοντας τις θερμίδες της σε «τρία πράσινα μήλα την ημέρα και Diet Coke».

Την ίδια εποχή η πρώην αρχισυντάκτης της Vogue Australia, Κίρστι Κλέμενς, θεωρούσε τα τσιγάρα και την Diet Coke «απαραίτητα διαιτητικά βοηθήματα» για τα μοντέλα.

Όλες αυτές οι μεγαλοστομίες, όμως, έφεραν μεγάλη αναστάτωση στα εφηβικά κοριτσίστικα μυαλά που άρχισαν να κάνουν φοβερές δίαιτες για να μοιάσουν στα είδωλά τους. Δίαιτες που πολλές φορές οδηγούσαν στο μονοπάτι της νευρικής ανορεξίας.

Έτσι, η ίδια η Κέιτ Μος αναγκάστηκε το 2018 να αποκηρύξει μια παλαιότερη δήλωσή της που έλεγε ότι «τίποτα δεν είναι τόσο τέλειο όσο το λιπόσαρκο».

Τώρα πλέον στο χώρο της μόδας υπάρχει μεγαλύτερη ποικιλομορφία και όλοι οι παράγοντες της μόδας προσπαθούν να το κάνουν πράξη. Όπως είπε και η Μέγκιν Κέλι, υπεύθυνη μόδας του καναλιού NBC, «Αυτό είναι το σωστό. Να υπάρχει ποικιλομορφία. Υπάρχουν τόσοι διαφορετικοί τύποι γυναικών, τόσα διαφορετικά χρώματα, τόσα διαφορετικά στιλ».

Η ανάδειξη της Κέιτ Μος στο ρόλο της creative director έρχεται σε μια στιγμή που η Diet Coke γιορτάζει τα σαράντα χρόνια παρουσίας της στο χώρο των αναψυκτικών. Η εταιρεία παρουσίασε το διαιτητικό της προϊόν το 1982, και σύντομα κατέκτησε το δεύτερο μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά αναψυκτικών με πρώτη σε πωλήσεις την αυθεντική Coke. Υπολογίζεται ότι στη Μεγάλη Βρετανία η Diet Coke κάνει τζίρους που υπερβαίνουν τα 300 εκατομμύρια λίρες Αγγλίας, ενώ όλοι πιστεύουν ότι το μέλλον των αναψυκτικών θα είναι «δίχως ζάχαρη».