Ο γίγαντας λιανικής πώλησης ειδών ένδυσης Gap Inc. αποκάλυψε «αθόρυβα» τη δεύτερη συνεργασία του με το εμπορικό σήμα Yeezy του Kanye West, επιτρέποντας στους Αμερικανούς πελάτες να προπαραγγείλουν το πολυαναμενόμενο φούτερ με κουκούλα κόστους 90 δολαρίων.
Τα φούτερ της συνεργασίας Gap και Kanye West ήταν διαθέσιμα για προπαραγγελία σε έξι χρώματα, με χρόνο αποστολής μεταξύ δύο και οκτώ εβδομάδων.
Μόλις λίγη ώρα το «άνοιγμα» των παραγγελιών, όλα τα μεγέθη ενηλίκων έγιναν sold out.
Μετά από αυτό, στην συνεδρίαση της Τετάρτης οι μετοχές τις Gap σημείωσαν άνοδο έως και 6%.
Sold out τα φούτερ συνεργασίας Gap και Yeezy του Kanye West
Τα συγκεκριμένα φούτερ, κόστους 90 δολαρίων, είναι το δεύτερο προϊόν που κυκλοφορεί με την επωνυμία Yeezy Gap, μετά το μπουφάν από ανακυκλωμένο νάιλον, κόστους 200 δολαρίων που κυκλοφόρησε τον Ιούνιο.
O καλλιτέχνης υπέγραψε 10ετή συμφωνία πέρυσι για να σχεδιάσει και να πουλήσει ρούχα για άνδρες, γυναίκες και παιδιά.
Τα στελέχη της Gap ελπίζουν ότι η συνεργασία θα βοηθήσει την εταιρεία να γίνει πιο δημοφιλής στους νεότερους αγοραστές.
Η αξία της συνεργασίας της Gap θα μπορούσε να ανέλθει σε 970 εκατομμύρια δολάρια σύμφωνα με όσα ανέφερε η UBS Group σε ιδιωτικό έγγραφο που επικαλέστηκε το Bloomberg τον Μάρτιο του 2021.