Μια και αναφέραμε το κόστος των ναύλων για το οποίο ο κ. Βακάκης είχε προειδοποιήσει όλη η αγορά αναμένει τις νέες παρατηρήσεις του βασικού μετόχου της JUMBO.
Aναμφίβολα, η Jumbo έχει κόστος τόσο στην μεταφορά των εμπορευμάτων, αλλά και στο κόστος των υλικών για τα καταστήματα.
Συνεπώς, η ελληνική αλυσίδα θα έχει μια πίεση στα περιθώρια κέρδους, αλλά δεν είναι τέτοια που θα αλλάξει δραματικά τα μεγέθη. Μια ζημιά λ.χ είναι ότι θα υπάρχουν λιγότεροι κωδικοί.
Όλη αυτή την περίοδο ακολουθεί μια “αμυντική” πολιτική στην επέκταση των καταστημάτων και έχει στραφεί περισσότερο στην αναζήτηση νέων πηγών προμήθειας προϊόντων, ακόμα και από την ελληνική αγορά.
Mε τα μερίσματα που προσφέρει η Jumbo αποτελεί ένα επενδυτικό στοίχημα καθώς όταν αυξάνονται οι τιμές στα προϊόντα οι καταναλωτές στρέφονται προς τα φθηνά προϊόντα.