Παρά την κοινή πεποίθηση, ο James Bond δεν οδηγούσε πάντα τα αυτοκίνητα της Aston Martin στις ταινίες του. Στο «Dr. No» του 1962, ο Sean Connery ως πράκτορας 007 οδηγούσε ένα Sunbeam Alpine, ενώ στο «From Russia with Love» ακολούθησε ένα Bentley Mark IV.

H Aston Martin έκανε το ντεμπούτο της στο «Goldfinger», το 1964 και το διαβόητο DB5 που χρησιμοποιήθηκε, έμελλε να αλλάξει για πάντα το ρόλο των αυτοκινήτων στον κινηματογράφο.

Βέβαια, Bond και Aston Martin ήταν αδιάσπαστο δίδυμο στα μυθιστορήματα του Ian Fleming, αν και το μοντέλο που οδηγούσε ο υπερκατάσκοπος στις σελίδες των βιβλίων ήταν ένα Mark III DB. Ωστόσο, το νέο τότε DB5 προκρίθηκε ως πιο εντυπωσιακό για τα γυρίσματα, με αποτέλεσμα να γίνει ένα από τα πιο εμβληματικά αυτοκίνητα στην ιστορία του κινηματογράφου.

Το Aston Martin DB5 χρησιμοποιήθηκε ξανά σε επτά ακόμη περιπέτειες του Bond, στη μεγάλη οθόνη, συμπεριλαμβανομένου του «Thunderball» του 1965, όπου οδηγήθηκε επίσης από τον Connery, αλλά και στο «No Time To Die» του περασμένου έτους, όπου ο Daniel Craig βρέθηκε πίσω από το τιμόνι της για τελευταία φορά.

Φτάνοντας στο παρόν, ο οίκος δημοπρασιών Broad Arrow Auctions έρχεται να προσφέρει στο κοινό ένα μοναδικό στο είδος του DB5 του 1964. Αυτό που κάνει το συγκεκριμένο μοντέλο τόσο ξεχωριστό -εκτός από το εντυπωσιακό γκρι αμάξωμά του και το κόκκινο δερμάτινο Connolly εσωτερικό του, είναι ότι ανήκε στον ίδιο τον αυθεντικό James Bond: τον Sean Connery.

Σε όλη την παραγωγική του καριέρα, ο αείμνηστος Σκωτσέζος ηθοποιός ενσάρκωσε τον 007 συνολικά έξι φορές (επτά αν μετρήσουμε και το ανεπίσημο «Never Say Never Again»). Αν και αυτό το DB5 δεν εμφανίστηκε σε καμία από τις ταινίες, έχει τη διάκριση ότι αποτελεί τη μοναδική Aston Martin στην προσωπική συλλογή του Connery.

Ο πλειοδότης της επικείμενης δημοπρασίας όχι μόνο θα αποκτήσει αυτό το καταπληκτικό όχημα, από το οποίο κατασκευάστηκαν λιγότερες από 1.100 μονάδες, αλλά θα μπορεί να προγραμματίσει και μια διαδρομή με τον πρωταθλητή της Formula 1 και στενό φίλο του Connery, Sir Jackie Stewart.