Η Ford Motor Co ανακαλεί 422.000 οχήματα στις Ηνωμένες Πολιτείες επειδή η έξοδος βίντεο μπορεί να αποτύχει ακόμη και έπειτα από επισκευή, εμποδίζοντας την εμφάνιση της εικόνας της κάμερας οπισθοπορείας.

Η νέα ανάκληση αφορά τα SUV Ford Explorer, Lincoln Aviator και Lincoln Corsair 2020 – 2022 του 2020 έως 2023 με κάμερα 360°, η οποία επεκτείνει και αντικαθιστά προηγούμενες ανακλήσεις της Ford για το ίδιο ζήτημα, το 2021 και το 2023. Πέρυσι, η εταιρεία ενημέρωσε το λογισμικό της μονάδας επεξεργασίας εικόνας (IPMB) σε μία προσπάθεια να αντιμετωπίσει το ζήτημα.

Σήμερα (18/05), η αυτοκινητοβιομηχανία γνωστοποίησε ότι «συνεργάζεται με τους προμηθευτές, προκειμένου να εντοπίσει τη βασική αιτία και να παράσχει τη σωστή λύση, το συντομότερο δυνατόν».

Η Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας (NHTSA) ανέφερε ότι η απώλεια της εικόνας της κάμερας οπισθοπορείας μπορεί να μειώσει την οπίσθια ορατότητα του οδηγού, αυξάνοντας τον κίνδυνο σύγκρουσης. Οι επιστολές ειδοποίησης των ιδιοκτητών αναμένεται να αποσταλούν την 26η Ιουνίου.

Πέρυσι, η Ford ενημέρωσε ότι είχε αναφορές για 17 μικροατυχήματα που σχετίζονταν με το συγκεκριμένο θέμα τκαι περισσότερες από 2.100 καταγγελίες σχετικά με την εγγύηση.

Νωρίτερα (18/05), η εταιρεία ενημέρωσε ότι είχε 29 καταγγελίες για οχήματα που παρουσίαζαν συμπτώματα δυσλειτουργιών στην οθόνη παρά την επισκευή τους, το τρέχον έτος. Ακόμη, υπογράμμισε πως έχει 250 καταγγελίες που ισχυρίζονται ότι οι εικόνες της πίσω κάμερας δε λειτουργούν σωστά μετά την επισκευή τους και έναν ισχυρισμό για ένα μικρό ατύχημα, που σχετίζεται με την απώλεια της εικόνας της κάμερας οπισθοπορείας.

Τέλος, σημειώνεται ότι τον Αύγουστο του 2021, η NHTSA άρχισε έρευνα, αφού το 2020, η Ford ανακάλεσε 620.246 οχήματα για άλλο πρόβλημα με την οπίσθια κάμερα. Η έρευνα εξέτασε αν η εταιρεία είχε ανακαλέσει τα οχήματα εγκαίρως και αν ανακάλεσε αρκετά οχήματα.

Διαβάστε ακόμη: