Ο γνωστός Ιάπωνας εικονογράφος Χάτζιμε Σοραγιάμα, κατηγορεί ανοιχτά την Beyoncé, πως αντέγραψε τα εφέ που χρησιμοποιεί στην περιοδεία της «Renaissance», χωρίς καν να τον ρωτήσει.

Με ανάρτησή του στο Instagram, ο Χάτζιμε Σοραγιάμα ισχυρίζεται ότι η Beyoncé, δεν ζήτησε την άδειά του, πριν χρησιμοποιήσει φουτουριστικά σκίτσα του ως μέρος των οπτικών εφέ της περιοδείας της. Στην ανάρτησή του, την οποία συνοδεύουν φωτογραφίες από την περιοδεία της Beyoncé, αναφέρει χαρακτηριστικά πως «θα έπρεπε να τον είχε ρωτήσει».

«Θα έπρεπε να με είχες ρωτήσει επίσημα, ώστε να μπορέσω να κάνω πολύ καλύτερη δουλειά για σένα όπως και στον The Weeknd», έγραψε στη λεζάντα. Στις φωτογραφίες που ανάρτησε μάλιστα, σύγκρινε την τέχνη του, με κάποια από τα γραφικά και τα ρούχα των παραστάσεών της Beyoncé.

Η πρώτη φωτογραφία, δείχνει το πρόσωπο της Beyoncé σε μια τεράστια οθόνη, όπου φοράει ένα headpiece αλλά και ασημένιους κρίκους στα χείλη. Οι τρεις τελευταίες φωτογραφίες, έδειχναν γυναίκες που φορούσαν εντυπωσιακά παρόμοια καλύμματα στο κεφάλι, μαζί με ασορτί γεωμετρικά σύνολα δικά του, παρόμοια με αυτό της Beyoncé.

Οι αντιδράσεις του κοινού για τις κατηγορίες κατά της Beyoncé

«Δεν σου ανήκει αυτό το στυλ. Το άλμπουμ, η συναυλία και η ταινία ήρθαν και έφυγαν. Γιατί μιλάτε γι’ αυτό τώρα;», αναφέρει ένα από τα σχόλια. «Καταλαβαίνω ότι αισθάνεστε ότι η τέχνη σας έχει αντιγραφεί από αυτήν, αλλά αυτό το οπτικό υλικό έχει κυκλοφορήσει εδώ και μήνες, οπότε γιατί αισθάνεσθε τώρα οργή γι’ αυτό; Μοιάζει σαν να προσπαθείς για κάτι», ανέφερε ένας άλλος χρήστης.

Άλλοι χρήστες επισήμαναν πως και οι δύο καλλιτέχνες, πιθανότατα εμπνεύστηκαν από τη γερμανική εξπρεσιονιστική βωβή ταινία επιστημονικής φαντασίας του 1927, «Metropolis». «Το Metropolis το έχουν μιμηθεί τόσοι πολλοί. Το παραπάνω headpiece έχει χρησιμοποιηθεί από τόσους πολλούς ανθρώπους γνωστούς και άγνωστους», έγραψε ένας άλλος.

Η Beyonce δεν έχει τοποθετηθεί σχετικά για το θέμα, ενώ δεν έχει γίνει ακόμη γνωστό αν ο Χάτζιμε Σοραγιάμα θα κινηθεί νομικά.