Στο άκουσμα των λέξεων Victoria’s Secret, μάλλον σκέφτεσαι υπέρλαμπρα φτερά, πανέμορφους αγγέλους και εντυπωσιακά εσώρουχα. Και φυσικά, αρκετή δόση ροζ αποχρώσεων. Λοιπόν, ίσως ήρθε η στιγμή να τα ξεχάσεις όλα αυτά. Το μυστικό της Βικτώριας έκανε rebranding, μιας και δεν είχε άλλη επιλογή, με τις αλλαγές να είναι πολλές.

Οι φαντασμαγορικές της επιδείξεις μόδας, ήξεραν πώς να μαγεύουν το τηλεοπτικό κοινό, ωστόσο αυτό δεν φάνηκε αρκετό. Τα τελευταία χρόνια, η ομάδα της Victoria’s Secret έχει δεχθεί πλήθος αρνητικών σχολίων, τόσο για τις σεξιστικές συμπεριφορές, όσο και για τον μη συμπεριληπτικό χαρακτήρα της. Το 2019, έρχεται η στιγμή της ακύρωσης, καθώς λόγω μειωμένης τηλεθέασης δεν θεωρήθηκε εφικτή η προβολή του προγραμματισμένου fashion show. Πέρασαν πέντε χρόνια δίχως πασαρέλες αγγέλων, φτάνοντας στον Σεπτέμβριο του 2023, με μία κινηματογραφική επιστροφή στην πλατφόρμα του Amazon.

Η νέα ταυτότητα της Victoria’s Secret στο ντοκιμαντέρ «the tour»

Κινηματογραφική μεν, χαμηλής βαθμολογίας δε. Το «The Tour» είναι ο τίτλος του ντοκιμαντέρ που στοχεύει στην ανάδειξη της νέας ταυτότητας της Victoria’s Secret, εστιάζοντας σε τέσσερις συλλογές από ανεξάρτητους σχεδιαστές και καλλιτέχνες, με έδρα το Λάγος, την Μπογκοτά, το Λονδίνο και το Τόκιο. Διάρκειας μίας ώρας και τριανταπέντε λεπτών, με ελάχιστο χρόνο να αφιερώνεται σε πασαρέλες. Από την μία είναι ενδιαφέρον το να δίνεται φωνή σε ταλαντούχα άτομα, που υπό άλλες συνθήκες ίσως να μην γνώριζες ποτέ. Ωστόσο, αυτή είναι μια τελείως διαφορετική, σχεδόν ξένη προσέγγιση από το συγκεκριμένο brand. Στο ντοκιμαντέρ εμφανίζονται μοντέλα σύμβολα της Victoria’s Secret, όπως η Adriana Lima και η Naomi Campbell, πιο σύγχρονα όπως οι Gigi Hadid και Bella Hadid, αλλά και νέας κατηγορίας όπως η αγαπημένη Jill Kortleve (mid-size).

Φτερά ωστόσο δεν θα δεις πολλά, αλλά ούτε και εσώρουχα. Ήρθε η στιγμή να σου αποκαλύψω πως οι άγγελοι πέθαναν και μετενσαρκώθηκαν σε ομάδα VS Collective. Με άλλα λόγια, η νέα ταυτότητα της εταιρείας θέλει να αναδείξει δυναμικές γυναίκες διαφορετικών υποβάθρων, ενισχύοντας έτσι όχι μόνο την εκπροσώπηση, αλλά και την υιοθέτηση νέων, υγιών προτύπων. Όλα αυτά ενσαρκώνονται μέσω της δεκαμελούς ομάδας VS Collective, στην οποία συμπεριλαμβάνεται η Paloma Elsesser και η Hailey Bieber. Γίνεται αρκετά εμφανές, πως πρόκειται για ένα rebranding με πολλές καινούριες ιδέες, ωστόσο αυτό που εν τέλει καταφέρνει, είναι να δημιουργήσει μία ταινία μεγάλου μήκους, δίχως σαφές μήνυμα. Fashion show, εκτός του ό,τι προβλήθηκε στην πλατφόρμα του Amazon, δεν υπήρξε. Για την πολυσυζητημένη επιστροφή, θεωρήθηκε αρκετή μία εκδήλωση με εκλεκτούς προσκεκλημένους και προβολή του «The Tour».

Διαβάστε ακόμη: